odn Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Dette er da hunden til kjærsten til min mor. Ligger og sover på teppet. Hva synes dere om bildet? Øystein D. N. Endret 21. juni 2008 av odn Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Hadde du truffet fokus, så hade dette vært et konge-bilde; ihvertfall for hunde-elskere. Nå er snuten skarp, men ikke resten av hunden. Hadde de halveis igjenlukkede øynene vært skarpe, så hadde du ikke treng å ha større dybdeskarphet; men litt mer hadde ikke gjort noe. edit: Jeg glemte å si at selve komposisjonen var helt fin. Passe uskarpt bak bikkja også. Tom Endret 22. juni 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
odn Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Hadde du truffet fokus, så hade dette vært et konge-bilde; ihvertfall for hunde-elskere. Nå er snuten skarp, men ikke resten av hunden. Hadde de halveis igjenlukkede øynene vært skarpe, så hadde du ikke treng å ha større dybdeskarphet; men litt mer hadde ikke gjort noe. edit: Jeg glemte å si at selve komposisjonen var helt fin. Passe uskarpt bak bikkja også. Tom Skal prøve dette neste gang, hunder sover jo mye;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå