GoldenHymn90 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Jeg fant nylig en artikkel på dinside.no der det var en skrivebordskonkurranse. Hensikten var å ha det kuleste skrivebordet. Så fant jeg denne screenshoten som jeg ble veldig fascinert av. Så det jeg lurte på var om det er noen her som vet hvor jeg finner eksakt den skrivebords-bakgrunnen? Hadde også vært fint å ha svarte oppgavelinjer (trenger ikke den mac-linja som er vist på screenshoten). Håper på hjelp EDIT: fant ut at "zune desktop" er det som trengs for å få svarte oppgavelinjer til XP. Endret 21. juni 2008 av apegutt_90 Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Se vedlegg:) ville ha den selv, fant den på itpro tror jeg. Endret 21. juni 2008 av general musa Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 Se vedlegg:) ville ha den selv, fant den på itpro tror jeg. Takktakk Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Noen som vet om denne (ZuneDesktopTheme.msi) krever mer ytelse enn de vanlige grønne XP-oppgavelinjene? Endret 21. juni 2008 av apegutt_90 Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Et VS tar ikke resurser i det hele tatt. Kanskje en 2-3 Kb RAM, men det skulle de fleste tåle Ta deg en titt innom disse trådene: Vista Deskmod 2007 Den liberale screenshot/desktopmod-tråden. XP desktop deskmod (BTW: Den Dinside-konkurransen var/er en vits. Jeg trodde de var ute etter hvem som var flinkest og kunne lage den feteste desktopen, men det ser ut til at de kun vil se hvem som kan installere Yahoo Widgets og Objectdock, så de er ikke noe særlig å streve etter å etterligne ) Endret 21. juni 2008 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå