BorgSol1 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Testet ut Sigma 10-20mm inatt Noen kommentarer angående crop, justeringer jeg burde gjort annerledes? Fokal 15mm Iso 200 Hvitbalanse Auto Av 11 1/125 Endret 22. juni 2008 av BorgSol1 Lenke til kommentar
odn Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg med mine amatørmessige meninger mener det er et fintt bilde! Likker det at det ser ut som skyene treker seg litt sammen. Fart mot midten. Øystein D. N. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 jeg med mine amatørmessige meninger synes også dette er et fint bilde, men sånn komposisjonsmessig synes _jeg_ slike landskapsbilder gjør seg bedre om du enten lar 1/3 av bildet være himmel, eller 1/3 være bakke. (ikke sånn halveis på midten) Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Takker så mye for kommentarer! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Det lyseste bildet er ganske pent, men ødelegges av en litt skeiv horisont. Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Det lyseste bildet er ganske pent, men ødelegges av en litt skeiv horisont. Takker for kommentar! Prøvde å rette opp i Photoshop elements, vet ikke om jeg brukte verktøyet på rett måte for jeg slet med å få til å rette rette det opp.. Må prøve å sette meg inn i det. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Du kan gjøre det kjempeenkelt i Picasa. Der får til og med min åtteåring det til. Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Du kan gjøre det kjempeenkelt i Picasa. Der får til og med min åtteåring det til. Takker for tipset! Har en del bilder som er litt "ute av kurs" Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Syns bakken og vannet i det redigerte ble bra. Og tildels de fjellene i det fjerne. Men himmelen i orginalen er jo veldig bra, og i red var den ikke det. Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Syns bakken og vannet i det redigerte ble bra. Og tildels de fjellene i det fjerne. Men himmelen i orginalen er jo veldig bra, og i red var den ikke det. Takker for innspill! Det eneste jeg har gjort i det redigerte er å å justere shadows/highlights, har kanskje dratt litt hardt i spakene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå