Carl Sagan Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Heisann! Min søster har en PC jeg bygde for tre år siden, og hovedkortet har begynt å få oppstartsproblemer. Trenger ikke hjelp til å fikse det da jeg vet det bare er slitent og godt brukt etter mange døgn hardt kjør med MSN og Facebook. Hehe. Spørsmålet er, når hovedkortet dør, har jeg reklamasjon på dette? Vis de ikke klarer å fikse det, vil jeg få et nytt? Det er et Abit AV8 kort, et knall kort i sin tid Begynner nesten å føle meg gammel nå, hehe, når man snakker om AMD 64 Singelcore og AGP. ~Torstein. EDIT: Forresten helt utrolig hvor raskt en PC med AMD Singelcore, 1gb RAM og et ATi 9250 kort kjører. XP går som en drøm, faktisk mye bedre enn Vista går på en laptop @ 7k på elkjøp. Mine instinkter har lyst og overklokke kjerra, men FPS'en på Facebook er sikkert god nok som den er. Endret 21. juni 2008 av todda7 -2rst1- Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Du skal REKLAMERE på det ja. Om du får nytt på så gammelt kort kan jeg ikke si noe om Mest sannsynlig får du ett erstatningsprodukt med tilnærmet samme egenskaper (samme socket, AGP e.t.c.). Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 Du skal REKLAMERE på det ja. Om du får nytt på så gammelt kort kan jeg ikke si noe om Mest sannsynlig får du ett erstatningsprodukt med tilnærmet samme egenskaper (samme socket, AGP e.t.c.). Kan jo si at jeg ikke hadde hatt noe imot et p35 kort heller, hadde de reagert på det? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Du skal REKLAMERE på det ja. Om du får nytt på så gammelt kort kan jeg ikke si noe om Mest sannsynlig får du ett erstatningsprodukt med tilnærmet samme egenskaper (samme socket, AGP e.t.c.). Kan jo si at jeg ikke hadde hatt noe imot et p35 kort heller, hadde de reagert på det? Med et mellomlegg så kansje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå