Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Selvlaget "manneblad" til kjæresten

Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært på ferie, så fremgangen har vært marginal.

Jeg skal høre med et trykkeri hva de skal ha for å trykke bladet, så får vi se.

Har en tre uker ca på meg til det skal være ferdig.

Tenkte også å høre med FHM, de ordentlige, om jeg kan bestille gaveabonnement eller noe sånt å legge med. Har ikke funnet det rundt omkring.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834

Så utrolig koselig! Skikkelig originalt, og kjæresten din kommer til å bli kjempeglad for den gaven, garantert! Vi må få høre hvordan det går;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det som skjer er at jeg er i innspurten med laginga. Er på jobb og..ehm "jobber" nå. Overrekkelsen skjer, forhåpentligvis, på lørdag. Evt siste tips til artikler evt andre ting nå i sluttfasen mottas fortsatt med høflig takk.

Kjempemorsomt prosjekt :)

Lenke til kommentar

Kakofoni, jeg har vurdert det. Jeg er over middels språklig begavet, men desverre heller det mest mot kjedelig artikkelforfatting eller ironiske kåseri, desverre...

Veldig god idè, Zapticon! :-D Jeg vurderer om jeg skal overrekke bladet mens vi sitter på restaurant, hadde vært litt gøy å 'sett' reaksjonen ute blandt folk. Men jeg tror nok kanskje at om overrekkelsen skjer i litt mer private former, kan det lure en liten takk etterpå ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hehe, etter overrekkinga var det dags for ferie, derfor har dere ikke hørt stort fra meg siden da...

Han fikk bladet ute på restauranten som jeg tenkte. Øya ble store i det det gikk opp for han hva slags bilder som befant seg der inne. Etter å ha kommet over "sjokket" med at jeg stilte opp sånn for en fotograf (han hadde aldri trodd det om meg) var det bare glede å spore. Gleden har forøvrig bare økt og økt virker det som. Spesiellt etter at denne tråden ble vist fram. Gutten synes nå han har verdens absolutt beste kjæreste :grin:

Virkelig anbefalt gave ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...