spitz Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Genialt, dette må jeg følge med på... Lenke til kommentar
najki Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Har vært på ferie, så fremgangen har vært marginal. Jeg skal høre med et trykkeri hva de skal ha for å trykke bladet, så får vi se. Har en tre uker ca på meg til det skal være ferdig. Tenkte også å høre med FHM, de ordentlige, om jeg kan bestille gaveabonnement eller noe sånt å legge med. Har ikke funnet det rundt omkring. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Orka ikke lese hele tråden, jeg må bare få si at det er den BESTE gaven jeg noensinne har hørt om. Skulle ønske du var dama mi Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Det er en fantastisk idé, og han kommer definitivt til å sette pris på det. Lykke til, og to tommler opp herfra. Lenke til kommentar
spitz Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Et lite tips om du vil sjekke muligheter for å lage et "skikkelig" blad, forresten: http://www.toyentrykk.no/?side=bladbok ...og gaveabonnement på FHM er fullt mulig - ring kundeservice'n vår på telefon 23 06 87 19 så hjelper de deg! Hilsen FHM-ansatt Endret 9. juli 2008 av spitz Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 kritikk av "manneblader" er trolling? Det er OFF TOPIC, noe du er fryktelig flink til å drive med i en hel haug tråder. 1: SLUTT 2: Ikke kommenter meg her, ta kontakt på pm om du ønsker utdypelse. Tråden er nå ryddet opp i. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) God ide dette her Ønsker deg lykke til! Endret 13. juli 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Så utrolig koselig! Skikkelig originalt, og kjæresten din kommer til å bli kjempeglad for den gaven, garantert! Vi må få høre hvordan det går;) Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Begynner å bli en stund siden vi har fått hørt noe nå.. Whats uuuup? Lenke til kommentar
najki Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Det som skjer er at jeg er i innspurten med laginga. Er på jobb og..ehm "jobber" nå. Overrekkelsen skjer, forhåpentligvis, på lørdag. Evt siste tips til artikler evt andre ting nå i sluttfasen mottas fortsatt med høflig takk. Kjempemorsomt prosjekt Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Okay, det er vel kanskje knapt. Først må jeg si at det var en veldig spennende og kreativ idé. Hvis du er begavet på den språklige siden kan du jo skrive en erotisk novelle? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Du må filma overrekkjinga! Må nok ein gong seia, veldig veldig godt påfunn Lenke til kommentar
najki Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Kakofoni, jeg har vurdert det. Jeg er over middels språklig begavet, men desverre heller det mest mot kjedelig artikkelforfatting eller ironiske kåseri, desverre... Veldig god idè, Zapticon! :-D Jeg vurderer om jeg skal overrekke bladet mens vi sitter på restaurant, hadde vært litt gøy å 'sett' reaksjonen ute blandt folk. Men jeg tror nok kanskje at om overrekkelsen skjer i litt mer private former, kan det lure en liten takk etterpå Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Har du overlevert bladet nå? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Overrekkjinga skulle jo skje på laurdag forrige veke, eller kanskje det var no på laurdag? Anyhoo, me treng eit referat Najki! Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Kanskje mannen fremdeles er opptatt med å "takke" henne? Lenke til kommentar
najki Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hehe, etter overrekkinga var det dags for ferie, derfor har dere ikke hørt stort fra meg siden da... Han fikk bladet ute på restauranten som jeg tenkte. Øya ble store i det det gikk opp for han hva slags bilder som befant seg der inne. Etter å ha kommet over "sjokket" med at jeg stilte opp sånn for en fotograf (han hadde aldri trodd det om meg) var det bare glede å spore. Gleden har forøvrig bare økt og økt virker det som. Spesiellt etter at denne tråden ble vist fram. Gutten synes nå han har verdens absolutt beste kjæreste Virkelig anbefalt gave Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Godt å høyra at det vart ein suksess! Ikkje at eg trudde det ikkje kom til å bli det då Garantert suksess det der! Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Så bra:) imponerende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå