Comprade Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Genial idé dette her! Hadde vært evig fett å fått noe sånt av kjæresten min Og jeg håper for guds skyld at du oppdaterer oss om reaksjonen hans i etterkant. Ellers så kommer jeg, og alle andre som leser denne tråden, til å føle seg snytt Endret 25. juni 2008 av Comprade Lenke til kommentar
najki Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg tror jeg bare går for pc-utskrift av hele saken. Framsida på foto- eller litt tykkere papir. Binder så inn dette i et hefte med ei spennende maskin vi har på jobb. Tar meg ikke bryet med å binde det inn hos ordentlige trykkerier. De pengene bruker jeg heller på noe annet. Ingen fare, dere skal få høre om reaksjonen! Lenke til kommentar
indie Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Nå vet jeg ikke hvor dyrt det er hos et slikt trykkeri, men når du først gjør noe så stort så hadde det jo vært ålreit å gjøre det "ordentlig", altså. I samme kvalitet som et ordentlig magasin. Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Edit: Hvordan skal dette overføres til papir? Jeg vil bare advare deg om at ordentlig trykking er voldsomt dyrt. Da vi laget magasin på VGS i fjor betalte vi nærmere 6000,- for 50 eks. Det blir jo bare 120 kr per magasin. Kan jo tenkes at det koster litt mer siden dette bare blir one-of, men hadde uansett vært "best" om det var i samme kvalitet som vanlige FHM. Det ville nok vært verdt noen hundrelapper =) Lenke til kommentar
Minus Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Oj, for en fantastisk idé! Lykke til med lagingen av denne flotte gaven. Jeg tror kjæresten din vil bli kjempeglad! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Haha, må følge med på denne Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Du poster resulatet her da antar jeg? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Edit: Hvordan skal dette overføres til papir? Jeg vil bare advare deg om at ordentlig trykking er voldsomt dyrt. Da vi laget magasin på VGS i fjor betalte vi nærmere 6000,- for 50 eks. Det blir jo bare 120 kr per magasin. Kan jo tenkes at det koster litt mer siden dette bare blir one-of, men hadde uansett vært "best" om det var i samme kvalitet som vanlige FHM. Det ville nok vært verdt noen hundrelapper =) Joda, men man kan nok ikke regne med noen vesentlig mindre pris for ett blad. Det er oppstarten som koster masse penger. Trykker du 1, 50 eller 150 så er det ikke så stor forskjell i prisen. Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg mente ikke at det blir billigere med bare ett, tror det blir dyrere. Men si det vil koste 300 kr for et blad, det er da ikke dyrt? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Haha, så genialt! Dette må då vera tidenes jubileumspresang! Er forresten litt einig i å bruke eit trykkeri når du allereie har lagt så mykje arbeid i det. Kjærasten din vil nok uansett verta henrykt over presangen! Stå på! Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg mente ikke at det blir billigere med bare ett, tror det blir dyrere. Men si det vil koste 300 kr for et blad, det er da ikke dyrt? Jeg vil vel tippe at du nesten må legge på en null, og da blir det dyrt. Som jeg sa: Det er oppstarten som koster mye penger. Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Da er det jo dyrt, foreslår at trådstarter hører med et trykkeri! Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Dette er jo ei investering! Klart det må trykkeri til her Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hvor lang tid har du på deg? Kjempeflott ide, ønsker deg masse lykke til Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg mente ikke at det blir billigere med bare ett, tror det blir dyrere. Men si det vil koste 300 kr for et blad, det er da ikke dyrt? Jeg vil vel tippe at du nesten må legge på en null, og da blir det dyrt. Som jeg sa: Det er oppstarten som koster mye penger. For å trykke ett blad? Ikke i det hele tatt, 3-500 er nok ikke langt unna sannheten, om hun gjør det helt klart til trykking. Hvis ikke er vel et alternativ å få printet A3 bilder på ei fotosjappe, og stifte selv. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Tidenes idé! Creds for å komme på det i det hele tatt! Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg mente ikke at det blir billigere med bare ett, tror det blir dyrere. Men si det vil koste 300 kr for et blad, det er da ikke dyrt? Jeg vil vel tippe at du nesten må legge på en null, og da blir det dyrt. Som jeg sa: Det er oppstarten som koster mye penger. For å trykke ett blad? Ikke i det hele tatt, 3-500 er nok ikke langt unna sannheten, om hun gjør det helt klart til trykking. Hvis ikke er vel et alternativ å få printet A3 bilder på ei fotosjappe, og stifte selv. Når jeg snakker trykking, så snakker jeg om offsettrykk. Da må man lage trykkplater først. Papir og blekk koster jo marginalt i forhold. Det er selvfølgelig mulig å printe, noe som blir mye billigere. Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Et vanlig trykkeri idag bruker jo ikke trykkplater, men digital print. Både til flyers, hefter og blader. Trykkplater er vel forbeholdt bøker nå til dags. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå