L4r5 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hvor nominerer man folk til årets nordmann? Trådstarter fortjener denne prisen utrolig mye mer enn hu dama som egentlig bare dreiv og skreik og bar seg i fjor. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Fy faen for ein god idè. Vi forventar full rapport når gåva er gitt Rapport? Fuck det. Legg ut bildene! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hvor nominerer man folk til årets nordmann? Trådstarter fortjener denne prisen utrolig mye mer enn hu dama som egentlig bare dreiv og skreik og bar seg i fjor. Kan ikke si meg mer enig her. Du har en veldig heldig kjæreste Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Vet dere hva som hadde vært bra? Hvis trådstarter sin kjæreste hadde vært på forumet og hjulpet til med sin egen gave *håpe* Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hvor nominerer man folk til årets nordmann? Trådstarter fortjener denne prisen utrolig mye mer enn hu dama som egentlig bare dreiv og skreik og bar seg i fjor.Tja, gjestejente vil ikke avsløre identiteten sin, så det kan dessverre bli vanskelig . Men det er jo lov å håpe. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Ta med ekstrabilag: Blowjob kuponger Ahaha! Fantastisk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Bare tenk på at når dere slår opp en eller annen gang, kommer bildene til å havne på diverse nettsider under navnet "My hot ex-girlfriend". Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg kan såvidt se for meg reaksjonen til kjæresten når han får se bladet Lenke til kommentar
Samuro Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Bare tenk på at når dere slår opp en eller annen gang, kommer bildene til å havne på diverse nettsider under navnet "My hot ex-girlfriend". Tror ordet du leter etter er "KAN"... Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Bare tenk på at når dere slår opp en eller annen gang, kommer bildene til å havne på diverse nettsider under navnet "My hot ex-girlfriend". Det er jo alltid en fare for det. Jeg fatter egnetlig ikke hvorfor folk legger ut intime bilder av eksene sine, jeg hadde aldri klart å være så barnslig. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Får nå håpe på det beste først, før man tenker sånn! Ot: Fantastisk ide, hadde blitt superglad for en slik gave selv Lenke til kommentar
Gjest gjestejente Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Kanokent, du får sende en liten link til kjæresten din vettu, kanskje det blir ordnings på deg også Hvem var det som dreiv å hyla og bar seg i fjor? Tror jaggu ikke jeg vet hvem årets nordmann 2007 er jeg gitt. Snakk om å ikke følge med! Håper du at det er deg selv, sagberg? Så vidt jeg vet frekventerer ikke typen min diskusjon.no... Faren for å bli spredd på det store vide internettet er jo selvfølgelig der. Alltid. Allikevel bør man kjenne og stole såppas på enkelte personer. Han kunne jo ha greid å tatt sånne bilder selv også om ønsket hadde vært stort nok. Tror ikke det blir noe problem. Fyren er alt for bra til det. Og etter dette kommer jo han aldri til å dumpe meg, så da gjelder det bare for meg å ikke dumpe han heller. Problem solved Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hvem var det som dreiv å hyla og bar seg i fjor? Tror jaggu ikke jeg vet hvem årets nordmann 2007 er jeg gitt. Snakk om å ikke følge med! http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=191417 Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Ta med sånne "gullkorn fra jentemunn" eller hva det heter, fortell om noe dumt du har sagt. Og så når han leser det, sier du "jeg skjønner fortsatt ikke hva som var feil der" Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) En GENIAL idé. Nå jobbet jeg faktisk sammen de som lager FHM før, og syns dermed det er enda kulere. (Og det skal jeg love deg at de andre som jobber der også hadde syntes. Vet ikke om jeg skal sende linken til tråden rundt der nede?) Noen faste ting jeg har i hodet: Hva har skjedd i redaksjonen den siste måneden: Morsomme historier om saker man laget, eller ting som har skjedd. Leserbrev: Kanskje ta med noen av inleggene fra denne tråden? ;P Haha. (Nominere han som var negativ litt baki her til "Månedens pappskalle." ;P) "Spør Linni" er vel allerede nevnt. "Seks om sex". Her spørs det hvor mye du vil avsløre for andre. Kunne jo kanskje vært årleit å få noen venner til å svare på spørsmål om typen.. Jenters bekjennelser. Noen historier du husker fra deres liv i sengehalmen. Morsomt, bra, pinlig e.l. Sannhetens time. Flaue ting som har skjedd de siste tre årene. Må jo ikke nødvendigvis være om dere. Nå vet han nok det meste, men hvis du har noe, og tør å utlevere deg, ville det vært dødskult. Mote. Enten noe du vil se han i, eller noe han faktisk har. Blir et tilslørt kompliment ang. stilen hans, isåfall. -- Noen tips: Pass på å ha gode nok bilder. Vet ikke hvor mye du vet fra før, men jeg slenger ut noe som jeg håper kan være til hjelp. Bilder: Ha bilder i god nok oppløsning. Hvis du må forstørre de, prøv å skaff noen nye. (Nå er jo ikke hovedpoenget at det skal se superproft ut, kanskje. Allikevel vil du vel ha et visst preg på det?) Bilder må være i 300 ppi. (Du stiller dette i "image size" i PS. Ikke huk av for "resample image" når du gjør dette. Da blir bildet forstørret.) Fonter: Hvis det skal ligne på FHM burde du skaffe noen fonter som er like. Hvis du tør å sende meg en PM, så kan jeg prøve å høre hvilke fonter de bruker heter.) Layout: Blåkopi med et personlig preg er vel det beste. Ha et blad foran deg når du tegner ut sidene. Hvis du trenger hjelp med InDesign eller layouten generelt kan du også sende PM hvis du tør. Ble litt langt det her, men jeg håper det er litt nyttig i det minste. Endret 25. juni 2008 av Tee-Zee Lenke til kommentar
sparks Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Bilder må være i 300 ppi. Med tanke på at dette er et amatør-magasin kan hun fint klare seg med 200+ DPI. Er vel ikke et magasin i Norge som bruker 300 DPI dersom det ikke er snakk om høykvalitets fotomagasin eller lignende? Lenke til kommentar
najki Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg vil ikke avsløre meg helt, men her er iallefall et brukernavn. Lenge tenkt å kvitte meg med den gamle brukeren, hvorfor ikke nå? Når jeg fikk med meg hvem du snakka om er jeg enig, Lars. Hu hyler og bærer seg for mye. Jeg er tøffere Godt forslag, knetrom! Det skal jeg benytte meg av! Takk for mange gode forslag Tee-Zee! Veldig nyttige tips. Og litt lengde er bare stas. Jeg har iallefall bestemt meg at det må med en artikkel el.l. om denne tråden i bladet. Kanskje jeg får ei større stjerne! hehe. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Bilder må være i 300 ppi. Med tanke på at dette er et amatør-magasin kan hun fint klare seg med 200+ DPI. Er vel ikke et magasin i Norge som bruker 300 DPI dersom det ikke er snakk om høykvalitets fotomagasin eller lignende? Joda. Jeg vet hvertfall at magasinene hos Bonnier (som blant annet FHM er en del av) bruker 300 ppi. På en annen side må man jo her kanskje inngå et kompromiss mellom maskin og bildestørrelser. Der er langt fra kult å jobbe med 200MB .tiff-filer på en maskin med for lite ram. Det er forøvrig forskjell på PPI og DPI. Edit: Hvordan skal dette overføres til papir? Jeg vil bare advare deg om at ordentlig trykking er voldsomt dyrt. Da vi laget magasin på VGS i fjor betalte vi nærmere 6000,- for 50 eks. Det var riktignok hos Printhouse, som er dyre. Endret 25. juni 2008 av Tee-Zee Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Vi må få tilbake meldinger med reaksjonen hans, når han får gaven.. Bare så du vet det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå