jahas Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hvor mye kan jeg kjøpe det for a? Bare send pm hvis du har planer om å lage en porr film til han oxo Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Dette må vel være den ultimate gaven til kjæresten! Lykke til med prosjektet ditt. Det finnes rett og slett ikke noe bedre enn en personlig gave som det ligger mange gode tanker bak. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Dette høres bare fullestendig genialt ut stå på! hehehe Lenke til kommentar
Gjest gjestejente Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Beklager, jj_89, limited edition Takker for masse støtte, det er morsomt å få! Nye ting som skal være med er: Kontaktannonse med meg Spør Linni (ja, meg) Dametrøbbel (som seg hør og bør i FHM) Jenters bekjennelser Jeg maser videre med mitt jeg vet dere. Det er jo alltid et intervju med coverpiken. Jeg trenger spørsmål til dette. Hva skal jeg spørre...meg selv...om? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Du kan spør deg selv om hva du liker ved gutter, hva du liker i senga. Er det ikke noen standard-spørsmål som stilles til alle pikene i FHM? Spør deg selv de samme! Fy fader altså, neste gang jeg får meg dame, eller hvis jeg får da Så er dette en av de tingene jeg skal gjøre. Teit at det ble slutt med dama for en uke siden... Har hatt 4 fine år da... Sorry for at jeg brer det ut over dere edit: Og det høres bedre ut når det er 3års dag ja... edit2: Litt tragisk at jeg brer ut livet mitt i innlegg 2000 ... jaja Endret 22. juni 2008 av jale Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Sykt god ide! Gift deg med meg ^^, Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 By the way. Avslører du brukernavnet ditt når du blir ferdig og har gitt det bort, eller blir det og en hemmelighet? Lenke til kommentar
FrustrertBlogger Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Beklager, jj_89, limited edition Takker for masse støtte, det er morsomt å få! Nye ting som skal være med er: Kontaktannonse med meg Spør Linni (ja, meg) Dametrøbbel (som seg hør og bør i FHM) Jenters bekjennelser Jeg maser videre med mitt jeg vet dere. Det er jo alltid et intervju med coverpiken. Jeg trenger spørsmål til dette. Hva skal jeg spørre...meg selv...om? Har bare en ting å nevne her, som du nok ikke har tenkt på. Han ser deg naken hver eneste dag....... Så her kommer spørsmål 1 (til deg selv): Kanskje han trenger et par nye jeans? Eller en t-skjorte? Hvis dette ikke er aktuelt, vil jeg anbefale at du tar med deg et par venninner på fotoshooten. Tror ikke han har noe imot det. Litt nytt og litt gammelt Lenke til kommentar
Gjest avia Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Utrolig god ide! Og jeg får jo lyst til å gjøre det samme for kjæresten min (3års dag snart for oss og). Men jeg kjenner ingen fotograf sånn, og lurer derfor på om du har noen tips til å få tatt typiske fhm-bilder av meg. Eller noe i den duren. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Utrolig god ide! Og jeg får jo lyst til å gjøre det samme for kjæresten min (3års dag snart for oss og). Men jeg kjenner ingen fotograf sånn, og lurer derfor på om du har noen tips til å få tatt typiske fhm-bilder av meg. Eller noe i den duren. Sikkert nok av forumgutter som gjerne stiller som fotograf vil jeg tro. Vi har jo faktisk flere meget flinke fotografer her. Lenke til kommentar
Samuro Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Har bare en ting å nevne her, som du nok ikke har tenkt på. Han ser deg naken hver eneste dag.......Så her kommer spørsmål 1 (til deg selv): Kanskje han trenger et par nye jeans? Eller en t-skjorte? Hvis dette ikke er aktuelt, vil jeg anbefale at du tar med deg et par venninner på fotoshooten. Tror ikke han har noe imot det. Litt nytt og litt gammelt Ikke la deg irritere av dette innlegget her, som nærmest oppfordrer deg om å kjøpe en bukse til typen din i stedet for å lage dette bladet. Selv om han ser deg naken aldri så mange ganger, så er det big difference på det, og å se deg på slike bilder... Ønsker deg all lykke til, tror dette vil bli en genial gave uansett! Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Genial gave til typen din det må jeg virkelig si. Hadde ikke klaga selv, men siden han liker FHM så kommer ikke dette til å gå ubemerket forbi Spørsmål til deg selv kan jo være hva du ser i gutter (svara er selvfølgelig direkte om typen din) Noe kinky han kanskje ikke veit om? Tror nok han kommer til å lese igjennom den et par ganger Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Bøyer meg i støvet her, rett og slett. Fått ideen selv, eller inspirasjon fra noen andre? God ide til evt. jubileer ja. Lenke til kommentar
Gjest gjestejente Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 TSP, jeg kommer nok sannsynligvis ikke til å avsløre brukernavnet etterpå heller. Jeg er for feig! Hehe. FrustrertBlogger og Samuro: Joda, jeg har tenkt over saken. Klesskapet hans er fullt nok fra før av, ellers takk for forslaget! Jeg blir ikke så alt for irritert over dette. Bare morsomt. Bilder gjør ting bare mer spennende slik jeg ser det. Og da har han noe å kikke på når jeg er borte også! estragon, du trenger ikke å gjøre så big deal ut av det... Et kamera, stativ og selvutløser kan lett gjøre greia. Bildene trenger jo ikke å være proffe. Gutta bryr seg nok ikke i bunn og grunn om det, tror jeg Å dra i studio hos kjedebutikkene blir nok dyrt ser jeg for meg. Men et godt tips det Quayle kommer med. Kanskje noen her på forumet ønsker seg en modell? På det viset kan man slå to fluer i en smekk... Juliess, jeg har faktisk fått idèen relativt av meg selv. Ble med denne fotografen i studio med tanke på "vanlige" bilder. Plutselig står jeg der uten klær i en positur hentet fra framsiden av et blad. Hvorfor ikke gjøre noe gøy ut av dette, når jeg først hadde bildene. Så langt har typen min bare fått sett de pene portrettbildene, og var fra seg av beundring allerede der. Lover godt! Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Fantastisk god idè! Her har du et stk kjæreste som virkelig går inn for å glede typen sin. Så utrolig kjekt! *Ønske at madammen lager seg bruker her og ser denne tråden* Hehe Uansett, lykke til! Han kommer nok til å bli både imponert og kjempeglad! Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg har derfor bestemt meg for å gi han en egen utgave, nemlig FAM, For Anders Magazine. En herlig personlig gave i mine øyne. Dritbra. Genialt initiativ. Ta med ekstrabilag: Blowjob kuponger Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Ta med en sånn: "hva kommer i neste nummer"... En liten preview på hva som kommer i bladet som kommer på 4-års dagen. Kommer ikke over hvor sinnsykt bra idee å gi. edit: Og i FHM tror jeg det er sånn egen spalte over hva de i redaksjonen har kommet over av rariteter på internett... Der kan du jo nevne denne tråden, med bilde og greier Endret 23. juni 2008 av jale Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hoho, hadde vært overlykkelig over en slik gave fra dama. Gratulerer du ble akkurat heltinnen min, kuleste gaven jeg har hørt om Lenke til kommentar
aspic Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Fy faen for ein god idè. Vi forventar full rapport når gåva er gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå