veron Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg jobber i dag som førstekonsulent i staten og tjener ca 375000. Nå ønsker arbeidsgiveren at jeg også skal ta på meg "rollen" som Incident Prosess Manager. Dette er en IT avdeling med litt i overkant av 100 anstatte. 9000 brukere, som lager ca 400 saker i uken, av dette er det ca 150 som er Incident. Jeg skal få et "pakketilbud" fra arbeidsgiver som inneholder lønn, sertefiseringer osv. Men lurer på hva jeg bør "forvente" i lønn. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Rolle eller stilling? I min bedrift får du nemlig fuck all for "Roller". Lenke til kommentar
veron Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 Det er foreløbig en rolle. Så det blir mye mere ansvar og flere arbeidsoppgaver i forhold til hva jeg har i dag. De ønsker også at jeg tar diverse ITIL sertefiseringer som selfølgelig er verdt noen kroner. Jeg har litt problemer med og se hvor mye mere arbeid dette vil medføre, derfor er jeg litt usikker på hvor mye jeg skal forlange i lønn. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Vel jeg kan bare snakke utifra egen erfaring i min bedrift. Der får du ingenting for en rolle. Du må få en ny stilling for å gå opp i lønn. Incident Process Manager høres ut som en ny stilling da.. Endret 21. juni 2008 av MrLee Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Mulig jeg har forstått det feil men i staten går lønningene på stillingstittel, så søk om å få rådgiver eller seniorkonsulenttittel. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Høres ut som at han har seniorkonsulenttittel og burde få en ledertittel av ett eller annet slag da, men det blir helt hypotetisk iom vi ikke vet hva den nåværende stillingen hans er. Lenke til kommentar
veron Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg får vel bare vente hva tilbudet blir. Mener selv at jeg bør ligge mellom 425 og 450 etter som dere sier at stillingen bør være senionkonsulent. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Vil du få budsjett eller personalansvar? Lenke til kommentar
veron Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Det ligger i kortene at jeg vil få personalansvar for 10-15 personer etter hvert. Vi er en stor avdelinger, så det er planlagt at hver faggruppesjef skal ha personalansvar for sin gruppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå