Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Nummeret til de som har ansvaret for søknader.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det har seg slik at jeg er litt misfornøyd med skolen jeg søkte på til høsten (vgs) og vil gjøre et forsøk på å endre søknaden. Hvor finner jeg nummeret til de som har ansvaret for søknadene i Troms. Sett litt på vigo.no uten hell.

Ring skolen du vil inn på, og hør om det er plass. Dersom det er det, vil de kontakte skolen du opprinnelig søkte på.

Lenke til kommentar
Det har seg slik at jeg er litt misfornøyd med skolen jeg søkte på til høsten (vgs) og vil gjøre et forsøk på å endre søknaden. Hvor finner jeg nummeret til de som har ansvaret for søknadene i Troms. Sett litt på vigo.no uten hell.

Ring skolen du vil inn på, og hør om det er plass. Dersom det er det, vil de kontakte skolen du opprinnelig søkte på.

Takker for raskt svar. Får håpe noen er på jobb på mandag.

Lenke til kommentar

Vil tro du har bedre muligheter om du ringer inntakskontoret, da skolene strengt talt har lite å gjøre med det første opptaket.

Foreslår at du forsøker her, forøvrig kopiert direkte fra vilbli.no ;)

Troms

Troms fylkeskommune Utdanningsetaten Inntaks- og formidlingskontoret

Postadresse Postboks 6600, 9296 Tromsø

Telefon 77 78 80 81

Telefaks 77 78 80 01

E-post [email protected]

Nettsted www.tromsfylke.no

Endret av the Stig
Lenke til kommentar
Ringte nå. Faen! Siste frist var 15. juni :( . Jeg har tenkt på dette nærmere en 1 mnd, men har ikke funnet nummere og mer eller mindre glemt av det :( .

Det er ikke noe problem å bytte skole etter at du har begynt. Så lenge den skolen du vil bytte til har ledig plass, er dette null stress. Dette er svært vanlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...