trrunde Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg holder på å lage litt små programmer i delphi 7.0, jeg har lenge prøvd å lage et program som skrur av datamaskinen men dette får jeg ikke til, har noen en kode som gjør at jeg kan skru av datamaskinen?? Lenke til kommentar
stian15 Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 nei eg vett isje... spør nogen andre nerder Trond Arne !!!!! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Prøv å shell(execute) shutdown.exe eller logoff.exe Har fått til den siste med VB6 Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 feilposting denne flyttes. og stian15; har du ikke noe hyggelig å si så ikke si det Lenke til kommentar
fkvamme Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Har du prøvd systemkallet: BOOL ExitWindowsEx( UINT uFlags, DWORD dwReason ); Fra Windows Platform SDK: The ExitWindowsEx function either logs off the current user, shuts down the system, or shuts down and restarts the system. It sends the WM_QUERYENDSESSION message to all applications to determine if they can be terminated. Kodeeksempel: ExitWindowsEx(EWX_POWEROFF | EWX_FORCEIFHUNG, SHTDN_REASON_FLAG_PLANNED); Fredrik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå