Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trimming + Styling av 85 mod golf II

Anbefalte innlegg

Hei folkens..

Jeg skal gjøre litt div ting ut av min Golf II 85 mod.

1: Jeg skal Trimme bilen så jeg får litt mer fart\effekt\nm ut av min 1.6 l. Hva skal jeg gjøre for å få til det? Noen tips?

2: Jeg skal Style bilen min.. Noen tips?

Mvh

Ole

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det enkleste og billigste er jo å redusere vekten på bilen, ved å fjerne bakseter og andre ting du klarer deg uten. Skal man få noe nevneverdig mer motorkraft, så koster det nok litt. Er ingen ekspert på trimming, men vet at det koster.

Lenke til kommentar
Hei folkens..

1: Jeg skal Trimme bilen så jeg får litt mer fart\effekt\nm ut av min 1.6 l. Hva skal jeg gjøre for å få til det? Noen tips?

Ole

Tips: Glem det. Du får ikke noe mer effekt på din bil uten å bruke masse penger. Kjøp deg heller en mer trimmingsvennlig bil.

Lenke til kommentar
Hei folkens..

Ole

Tips: Glem det. Du får ikke noe mer effekt på din bil uten å bruke masse penger. Kjøp deg heller en mer trimmingsvennlig bil.

Støtter denne fult ut

Skjønner ikke helt hvorfor enkelte kaster bort masse penger på en slik gammel bil, enkelte bruker mere penger på styling og trimming og ender opp med en bil som har kostet dem tre ganger det bilen er verdt

Bruk heller de pengene som du hadde tenkt å bruke på denne bilen og heller selg den, slå da sammen disse pengene og kjøp deg en som er mere trimmingsvenlig

Du vil da få en bil av nyere dato som er bedre teknisk, mye sikrere, bedre kofort og en bil som du ikke taper alle pengene dine på

Lenke til kommentar

Gjør den clean og enkel:

- Justerbar senk

- Felger med kant (Schmidt Revolution, Borbet A, Kekin KT1, Brock B1, BBS RS eller Azev A - for å nevne mine favoritter) i 8x16 eller 9x16

- GTI-breddere

- 90-fangere og 88-dører

- Hvite blinkers, helrøde baklykter og klare lykter med "kryss"

- Grillist og emblemfri 2-lykters grill

- Skinninteriør (fra Polo Color-concept, VR6, Passat G60 ++)

Mye av dette finner du på knoksen, utenom felgene da (som du ofte finner billig på finn).

Når det gjelder trim, koster det mer enn det smaker på denne bilen. Finn deg en vraket GTI 16v, G60, VR6 eller noe annet gøy og flytt over motor og understell ...

Lenke til kommentar
Gjør den clean og enkel:

- Justerbar senk

- Felger med kant (Schmidt Revolution, Borbet A, Kekin KT1, Brock B1, BBS RS eller Azev A - for å nevne mine favoritter) i 8x16 eller 9x16

- GTI-breddere

- 90-fangere og 88-dører

Mye av dette finner du på knoksen, utenom felgene da (som du ofte finner billig på finn).

Når det gjelder trim, koster det mer enn det smaker på denne bilen. Finn deg en vraket GTI 16v, G60, VR6 eller noe annet gøy og flytt over motor og understell ...

Jeg må si dette var et av de mest fornuftige innleggene på dette forumet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hei folkens..

Ole

Helt Enig, Feil bil til å trimme, 1,6l golf, ikke mange hester og hente for en billig penge =S

Endret av siemensboy
Lenke til kommentar
Gjør den clean og enkel:

- Justerbar senk

- GTI-breddere

- 90-fangere og 88-dører

Jeg må si dette var et av de mest fornuftige innleggene på dette forumet.

Hehe, takker. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...