modolv Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hei, noen som har vært i Dubai som kan fortelle litt om stedet? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Var der for et par år sia. Håper for din del at det er på seinsommern du drar, forbanna varmt der. Ferien gikk for det meste ut på å sitte i hotellbassenget heile dagen (bar i bassenget ftw ). Verdt å ta seg en tur inn på 7-stjerners hotellet bare for å sjå det. Tok et par dager uti ørkenen, sitte å slappe av i et telt med deilig arabisk mat og enda deiligere magedansere:P Dubai er en fantastisk plass som må oppleves, men det er somsagt fryktelig varmt. Lenke til kommentar
gardkarlsen Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hei Jeg var i Dubai for noen år siden og du kan se mitt reisebrev på http://gardkarlsen.com/dubai.htm . Det har endret seg mye siden den gang ettersom de har en utrolig byggeaktivitet i området. Men jeg trivdes da jeg var der og jeg kunne godt tenkt meg å reise dit igjen :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå