fovhanse Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 På filmrommet mitt har jeg noen hyller stappet med DVD-er, men har en meter til overs ved siden av hvor det ikke skjer noe spennende. Tenkte derfor å kjøpe bilder av filmscener fra favorittfilmene mine og henge de opp på veggen. Problemet er bare hvordan jeg gjør det uten å få 12-15 hull i murveggen min. Noen som har geniale forslag til hva jeg kan gjøre? Både murveggen og hyllene er hvite. Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Du kan skru en list på veggen med murskruer og henge opp bildene på den. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Bruk kraftig teip, og brett flere biter av teipen slik at det er lim på begge sidene. Er ikke sikker på hvor godt det fungerer med mur, så det kan være du må fornye det et par ganger i året. Endret 22. juni 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Evt. dobbeltsidig teip, eller sånne skumplater med lim på begge sider som du får kjøpt på hobbybutikker. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Anbefaler deg å ramme inn plakatene og henge de opp vha. murborr og spesialspiker/bolter for murvegger. Gjøres det riktig blir det veldig fint uten at veggen lider nevneverdig. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Tråden passer vel best inn under: Forum > Fritid > Hus, hage og oppussing ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå