Barry White Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Hei! har hatt store problemer med å sende filer over messenger da denne beskjeden stadig popper opp... "Vi kunne ikke sende denne filen fordi forbindelse er blokkert. Kontakt nettverksadministratoren eller Internett-leverandøren, de kan være i stand til å aktivere filoverføringer" Denne beskjeden kommer etter et par sekunder med downloaden som jeg sender andre. Jeg prøvde å formatere (enklest det) men etter en stund kom problemet tilbake. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 har hatt samme problem tror det er en brannmur som blokkerer Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 hmm...når jeg tenker meg om tror jeg at jeg har satt på XP brannmuren i det sitste Lenke til kommentar
mandela Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 har du firewall på? f.eks. integrert i antivirus-programmet pc-cillin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg har også det samme problemet men jeg har ikke brannmur, men jeg kan sende filer til noen men ikke alle! Lenke til kommentar
atrax Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Lurt å nevne hvilken isp du har...hvis du har adsl har du kanskje en router som trøbler det til for deg.. Du må sannsynligvis åpne porter eller enable NAT'ing i routeren, søk på forumet så finner du sikkert masse svar, du er ikke den første med dette problemet! Lenke til kommentar
xthal Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Lurt å nevne hvilken isp du har...hvis du har adsl har du kanskje en router som trøbler det til for deg..Du må sannsynligvis åpne porter eller enable NAT'ing i routeren, søk på forumet så finner du sikkert masse svar, du er ikke den første med dette problemet! hvis han får til å sende til noen er det neppe NAT'ingen som det er noe feil med Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 skrudde av XP firewallen...det fiksa biffen for meg...kom på msn da xthal! Lenke til kommentar
xthal Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 skulle gjerne kommet på msn, men nå NEKTES jeg å logge på :o som om det ikke var galt nok at modemet restarta når eg skreiv på msn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå