Gå til innhold

Er AoC slik det er nå egentlig en betautgave?


Anbefalte innlegg

Dette har jeg opplevd så langt (er lvl 58) siden final release:

 

* Atributter (STR, DEX osv.) funket ikke. Rimelig greit å ha dette på plass før en final release vil jeg si...

* Items uten navn

* Prisen på items jeg har lagt ut for salg forsvinner fra selve itemsbildet

* Prisen på items man legger ut for salg forandres. Gjerne til mindre enn hva man la den ut for...

* Svømmer på land

* Flytende gravstein som ser ut til å ligge på havbunnen

* Setter meg fast og får ikke hjelp (/pet /stuck eller relogg funker ikke hvis du faktisk vil spille de neste timene og ikke bare stå og vente). Må derfor bruke path of asura for så å bruke 15 nye min. på å komme meg dit jeg var.

* Spillet fryser i noen sekunder. Gjerne i de værste episodene.

* Blir kasta ut av serveren nå og da. Gjerne hele gruppa jeg er i samtidig midt under en stor kamp.

* Simple quester som f.eks. å finne en hule og gå inn i denne funker ikke... andre mer avanserte quester som også ikke funker, men når noe så simpelt som å gå inn i en hule ikke funker begynner jeg å lure. Jeg brukte en del tid på å faktisk finne ut av at den var bugga. Løpe rundt for kanskje å se om jeg hadde gjort noe feil, rope om noen visste hva som var galt osv.

* Farger/animasjoner man får på kroppen ved en effekt fra mage osv. henger igjen.

* Ranger og mage fiender klikker helt vinkel til tider

* Blir spammet ned med tells fra stygge folk som vil selge gull. Ingen SIMPEL måte å rapportere disse på per dags dato.

* Fiender/mobs og folk/spillere som bare sklir gjennom landskapet. Ser helt latterlig ut. Vet ikke om det er lag eller hva det er. Linja mi er i alle fall tipp topp.

 

Det er mere men dette er det jeg kommer på i farta. Det er også andre småting jeg er usikker på om er bug eller bare jeg som ikke forstår noe så derfor lister jeg ikke disse opp. Ja jeg vet en del er fiksa, men dette er/var ved final release. Det er poenget mitt. Det er mange små ting som til slutt blir til en litt større irritasjon (for MEG).

 

Edit: Glemte at jeg fikk inntrykk av at dette spillet skulle støtte DX10 fra dag 1. Det vet jeg at jeg ikke er alene om. Lovnader på forhånd, DX10 er nevnt flere plasser osv. Særlig kult var det jo at man faktisk kunne velge å kjøre med DX10 med EA klienten... så ikke rart man fikk inntrykk av det.

 

 

Dex og str funker , og mye er allerede blitt fiksa , HVORFOR drive å bable om ting som har blitt fiksa , blir spillet bedre av dette ?

 

Det har liksom blitt mote å sverte conan , ta å skjerp dere .Heksejakt er ingen tjent med .

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du lese? Jeg skrev FUNKET. Det er FORTID, ikke NÅTID. Jeg vet det funker nå, men en annen her spurte og jeg svarte. Får jeg ikke lov å fortelle her om hva JEG HAR OPPLEVD SÅ LANGT og hva som gjør og HAR GJORT at jeg har blitt irritert til tider? Det har også blitt mote av visse personer her å dra til ALLE postene hvor Conan omtales dårlig og forsvare alt. Stå på, håper du får deg jobb i Funcom snart hvis ikke kan dette ende virkelig på villspor!

 

Edit: Vær så snill å dra videre hit og fortsett med ditt forsvar slik at vi andre kan få utveksle meninger og PERSONLIGE erfaringer alene: http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=52899

 

Der vil du ha en del å forsvare...

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar

Å komme med kritikk rettet mot AoC er som å banne i kirken virker det som. Noen er ganske enkelte blinde og nekter å se feilene som er og har vært og som vil komme.

 

Dagen patch er jo en vits, foreløpig virker det som den har laget flere problemer enn den har løst. Ganske enkelt utrolig...

Lenke til kommentar

Det jeg synes er morro med hele denne tråden er å se hvor mange som ikke har særlig erfaring med mmorpg spill og som utaler seg som om dem har nettopp dette.

 

Det er litt som å skyte seg i foten egentlig.

 

Et mmorpg spill er egentlig et spill som aldri blir ferdig, alt kommer aldri til å fungere 100%, aldri!

 

Spillet er nesten som en organisme, den er levende og forandrer seg hele tiden. Noen ganger til det bedre og noen ganger til det værre.

 

Om du er en som ikke klarer å takle at ting ikke fungerer 110% så er mmorpg sjangeren rettogslett ikke noe for deg.

 

Puntum

Lenke til kommentar

Javel? FF XI blei lansert i 2002 i Japan. 2 år senere i 2004 kom det ut for EU. Jeg spilte det fra 2004 til 2008 og har ennå ikke sluttet helt. Det var så og si aldri en eneste bug i denne perioden. Serverne var også svært stabile. Det er ganske utrolig mtp. at det kom ut noen exp. packs i den tiden jeg spilte + andre store oppdateringer. Greit nok at det allerede hadde vært oppe og gått i 2 år fra før, men det stemmer i alle fall ikke med det du sier her. Spillerbasen per dags dato er på rundt 500.000 aktive spillere hvor alle nasjoner i hele verden er samlet på samme servere.

 

Men som jeg har sagt i en annen tråd: Liker man det ikke er det bare å vente noen måneder, AoC blir sikkert kanon en gang etter sommeren (september og utover) :) Det er dog ikke poenget her i denne tråden... den er her for at folk skal kunne dele meninger og erfaringer rundt hvorvidt man føler AoC fortsatt er i "beta" eller ei.

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar
Det jeg synes er morro med hele denne tråden er å se hvor mange som ikke har særlig erfaring med mmorpg spill og som utaler seg som om dem har nettopp dette.

 

Det er litt som å skyte seg i foten egentlig.

 

Et mmorpg spill er egentlig et spill som aldri blir ferdig, alt kommer aldri til å fungere 100%, aldri!

 

Spillet er nesten som en organisme, den er levende og forandrer seg hele tiden. Noen ganger til det bedre og noen ganger til det værre.

 

Om du er en som ikke klarer å takle at ting ikke fungerer 110% så er mmorpg sjangeren rettogslett ikke noe for deg.

 

Puntum

 

Det er vel derfor Asherons Call 2 har så mange subscribere...

Endret av toeblast
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...