Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

USB problemer! ~LØST~

Anbefalte innlegg

Hei igjen

Beklager at det blir for mye topicer av meg men det har dykket opp et veldig rart problem opp.

Hovedkortet er det sånn USB 1 USB 2 USB 3 kontakter, også har jeg et kabel fra kabinett der det står USB. Problemet er at når jeg f.eks setter USB kablen inni USB 1 så kommer det ingenting på skjermen. Jeg trenger tastaturen til å installere dvs. tinger... Men får den ikke til fungere hva er problemet? Altså jeg putter USB kablen inni hovedkortet men når jeg slår på skjermen så kommer det ingenting opp?

Hva er problemet, jeg har gjort alt riktig tror jeg... Btw, musen fungerer fint men den er ikke USB.

-Takk for hjelpen.

Legg meg til enten på Xifre eller msn:

Xifre: mom12

Msn: [email protected]

Endret av eQnax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se på bilde!

På kabinettet så er det et kabel som står USB på, så skal den inn i et av dem ikke sant.

Når jeg gjør det, så virker ikke enten skjermen eller tastaturen, husk jeg har enda ikke innstalert BIOS!

Bilde

Vær så snill og hjelp meg, kom med forslag da løser jeg det...

Jeg sover ikke før jeg har fikset det og har spilt en del ^^

Endret av eQnax
Lenke til kommentar
...husk jeg har enda ikke innstalert BIOS!

Du installerer ikke BIOS! Alle hovedkort er levert med BIOS.

Jeg beklager jeg var trøtt i går ^^ Mente selvfølgelig Oprativsysteme, den kan jeg ikke få innstalert fordi USB portene virker ikke. Når jeg tar Tastaturen inni en av USB portene så skjer det ingenting. Men det virker på sånn ikke USB kabel... Dårlig forklart da men men :/

Lenke til kommentar

Hei alle sammen fant ut hva jeg måtte gjøre!

Når du starter opp pc'en trykker du Del (Under oppstartsbildet, masse hvit skrift på svart bakgrunn så du kommer inn i Bios. I Biosen blar du fram til du finner USB Keyboard og/ USB Mouse, også enabler du begge de. Da skal både USB Tastatur og Mus fungere når du innstalerer OS

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...