batigoal Skrevet 21. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2008 Hei! Fikk en mld fra et ukjent mob nr idag. Hva betyr følgende: Atzvan brackam märelam! Noen som kan tyde denne setningen? Mvh KAG Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 21. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg vet ikke, men vil tippe at det er tyrkisk, pga seieren dems i em i går. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 21. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2008 Virker litt mongolsk, faktisk. Men må innrømme at jeg ikke har peiling på mongolsk. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 22. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2008 Ordene der blir bare gjengitt på .li og .si sider... i tillegg til .net og .com selvfølgelig. .li er lichtenstein og .si er slovakia. Så... østeuropeisk? ... Herregud... først NÅ tenkte jeg: Hva begynte nummeret med -- og var det sendt fra norge? Sjekket 1881 for navn? Navn er ekstremt gode for å finne ut tilhørighet. Lenke til kommentar
batigoal Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juni 2008 Har snakket med utenlandsopplysningen. Og nr er fra Storbrittania. Og der har man ikke lov til å søke på eier av nummeret. +447521525182 Dette er nr iallfall. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 22. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg synes det høres ut som mongolsk , evt nærliggende til mongolia nede i malaysia Så synes jeg også det lignet litt på Hebraisk Lenke til kommentar
eflas Skrevet 22. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2008 Hva med å skrive et svar på engelsk og spørre hva han vil? Lenke til kommentar
batigoal Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juni 2008 Har forsøkt, men ikke noe svar. Blåser i hele greia. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Alecs Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Litt på etterskudd men, det er tydeligvis noen som har sendt feil "Ring tilbake til broren din Mārels" Endret 25. juni 2008 av Vierett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå