_Whistler_ Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hei folkens!!! Jeg river snart av meg håret! Har trålet de fleste forum og guider om hva slags cam man skal kjøpe!!! Syns alle sier seg i mot jeg, det ene er bedre enn det andre, mens andre parten sier akkurat motsatt! Har en stasjonær pc med flatskjerm, ikke det at det har mye betydning. Men kan dere komme med noen tips om camer dere er fornøyde med som ligger på rundt tusen lappen? Jeg skal bare bruke det til vanlige ting som å chatte med venner, enten på msn el whatever. Med dagens teknologi på cam så krever jeg bare en grei oppløsning på bilder og video. Håper på gode svar. Mvh Daniel. Lenke til kommentar
Hercules Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 etter det jeg erfarer så er vel 320 X 240 eller 640 X 480 det som er mest vanlig på webcam noe mer trengs ærlig talt ikke heller, er jo rimelig lite det bilde i chaten desuten skal det jo stremes over til motaker og desto mere oppløsning det er jo mere bondbredde krever det. jeg kjøpte meg en til laptoppen min til 350kr og det opplever jeg som like godt som det jeg har på den stationere til 1200 kr hold deg til mellom 4 og 5-600 kr så er det sikkert godt nok. men dette er bare min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå