Santar Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Hei. I det siste har jeg merket at min ps3 har begynt å lage en slik slags "klikkende" lyd. Både når den er på og etter at den er slått av. Ikke en rekke med lyder bare en og nå og da en kommer det et klikk til. Veldig irriterende. Noen som har opplevd noe liggnende eller har en formening om hva det kan være? Maskinen er bare et par måneder gammel. Endret 21. juni 2008 av Silvor Lenke til kommentar
Zaplame Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Kanskje det er harddisken. Det samme skjedde med harddisken til pcen min, kom sånne rare klikke lyder. Husker ikke hva det het da.. Min lager en slags splæsje lyd når den står på. Irriterende Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hvis du har lyden også når maskinen er av vil jeg tro det er metallet på kjøleribbene som driver og utvider seg/trekker seg sammen. Da vil du få en liten tikke/klikke lyd. Ikke noe unormalt. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Lyden begynner å komme rett etter maskinen er slått på. Når jeg slår av maskinen slik at den står i stand by, fortsetter lydene. Slår jeg maskinen helt av virker det som de forsvinner. Tyder kanskje på at det er harddisken? UPDATE Nå virker det som om lydene fremdeles er der om jeg slår maskinen helt av. snodige greier. Jeg tror jeg skal ta å få lånt hd'n til en kompis å se om det er problemet. Endret 22. juni 2008 av Silvor Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Lyden begynner å komme rett etter maskinen er slått på.Når jeg slår av maskinen slik at den står i stand by, fortsetter lydene. Slår jeg maskinen helt av virker det som de forsvinner. Tyder kanskje på at det er harddisken? UPDATE Nå virker det som om lydene fremdeles er der om jeg slår maskinen helt av. snodige greier. Jeg tror jeg skal ta å få lånt hd'n til en kompis å se om det er problemet. Er jo bare å slå av med knappen bakpå. Kommer det lyd etter at du har gjort det er ihvertfall ikke HDDn. Da vil jeg tippe at det er metall som utvider seg. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg har ikke noen som helst merkelige lyder på ps3 min jeg Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hadde slike lyder før jeg også, fra min ps3 var helt ny (juni 07) til ca. september 07. Vet ikke hva det var men er borte nå i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå