anonym345765 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hei jeg lurer på va dere synst er best av renati og id, jeg syns begge er gode men hva synst dere? Hei jeg lurer på va dere synst er best av renati og id, jeg syns begge er gode men hva synst dere? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Aldri prøvd ID (tror i hvert fall det), men er fornøyd med Renati . Kansje jeg skal prøve ID neste gang (dvs om 3-5 måneder). Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Personlig foretrekker jeg renati fremfor Id. Dog finnes det like mange forskjellige meninger som det finnes romper, alle har en Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 jeg har prøvd begge disse typen. og bruker nå kun renati. Grunner er at ID sin ikke holdt likke lenge som renati sin gjorde. føler at den ikke har likke godt hold som renati sin også. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg bruker ID og er storfornøyd, men det hender det skorter litt på "hold-egenskapene". Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Renati er best, men det koster 50-60 kroner mer, så det blir for det meste ID jeg kjøper. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Renati, har også en boks med id.. Bruker så og si bare renatin Lenke til kommentar
Robols Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Har selv begge. Synes begge er gode, men Renati er hakket bedre, synes jeg. Men det er ikke store forskjellen! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Renati, ID er forferdelig i regn selvom renati ikke er så mye bedre. Lenke til kommentar
Generic Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Ingen av delene.*kremt* Du bruker vel First Price Gele du ? Endret 25. juni 2008 av Generic Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg bruker Fudge og er meget fornøyd med det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg bruker Fudge og er meget fornøyd med det. Jeg syntes Fudge var helt umulig å bruke, vanvittig dårlig hold, og håret ble helt hvitt av den. Men,men, alle har forskjellig smaker. Jeg bruker bare Renati, men har lånt litt billig guffa av noen kompiser etter gym'en og det er slettes ikke dårlige saker Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 ID syns jeg er best av de to. Men det er bare fordi jeg har langt hår. Flere av kompisene mine med kort hår som bruker Renati enn ID, så regner med at Renati er best til det. Lenke til kommentar
Unlimited-_- Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Jeg har brukt begge to, men jeg foretrekker absolutt Renati. Renati holder lenge og oppbevarer stilen nokså godt. Den vaskes også lett ut i vann, i motsetning til DAX og slike billigprodukter. Jeg anbefaler renati på det sterkeste! Endret 29. november 2008 av Unlimited-_- Lenke til kommentar
Super-Nisse Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Foretrekker ID. Helt enig ID er best (større boks for mindre penger) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå