ecko Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) i halo 2 på campaign så har den hvite eliten som jeg regner med er høy i gradene en eller annen skade på kjeften? den ene av de 4 pølseleppene som stikker ut er skadet. noen som vet hvorfor? skal se om jeg finner bilde. Endret 21. juni 2008 av ecko Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Han er skadet. Det er ikke vanskeligere enn som så. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Han er skadet. Det er ikke vanskeligere enn som så. men hvordan har han fått den skaden? skulle nesten tro at bungie har en liten historie bak at sjefseliten har ødelagt kjeften sin. Endret 21. juni 2008 av ecko Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 men hvordan har han fått den skaden? skulle nesten tro at bungie har en liten historie bak at sjefseliten har ødelagt kjeften sin. Han var i en 1vs1 kamp mot en annen elite. Begge hadde sverd, tror jeg. Husker ikke hva han andre het, men det står i Halo Graphic Novel. Er en liten tegneserie-novelle om akkurat det. Det var jo forresten et rart tidspunkt å lure på dette. Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Dette har ikke jeg lagt merke til. Bilde? Eller må jeg spille Halo 2 på nytt? Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 du har ikkje lagt merke til det på grunn av at du får ikkje se noe av grafik novel i halo spillene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå