MysticoN Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hei, siden jeg har orginal panda ser jeg INGEN nytte i å ha windows defender, og er lei av at vista maser om at jeg må oppdatere den. så hvordan får jeg fjernet windows defender og windows security alerts?! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Legg til/fjern programmer Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 helt enkelt, slår den av / deaktiver i tjenester. jeg selv har Eset Smart Security og bare deaktiverte Windows Defender, ser ingen fordel i å fjerne defender. den tar nesten ingen plass, men laster ned alle oppdateringer når du ser i oppdateringslogg, men men lykke til Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 Legg til/fjern programmer lol.. var sikker på at det var en "tjeneste" som var innebygd i vista og at det var litt vrient å få den fjernet. takker for raske og enkle svar.. litt fløut Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Det skader ikke å ha flere spyware programmer. Ingen av de er så gode at det ikke lønner seg å ha to. Jeg forøvrig har beholdt defender, men har også spybot. I tillegg har jeg Kaspersky som også holder litt kontroll. På spyware siden synes jeg liksom man ikke kan ha nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå