Pizzaen Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hei Lurer på om det finnes et program som lar meg legge til og slette programer som starter når windows starter. Vill helst ha sånn at forskjellige programer starter på forskjellige brukere. Bruker Xp! Har brukt CCleaner til nå, men den greier ikke og legge til programer og den greier ikke og få forskjellige programer til og starte på de forskjellige brukerne! Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) gå på "start" --> "kjør" skriv deretter inn "msconfig" så velger du "oppstart" helt til høyre oppe og krysser av på de programmene du ikke vil skal starte Siden du ikke trenger noe program for å endre det så er det vel kanskje riktig å flytte denne til riktig kategori også. Endret 21. juni 2008 av Oxaren Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Start > Kjør > Skriv msconfig > Oppstart Der er det som starter sammen med windows på den brukeren Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 Akkurat det samme kommer opp i CCleaner, men du finner ikke de ekstra funsksjonene der ! Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 prøv " CodeStuff Starter " der kan du legge til/ fjerne programmer til å starte, men om den kan starte med forskjellige brukere vet jeg ikke, du må prøve. http://www.snapfiles.com/get/starter.html lykke til Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 prøv " CodeStuff Starter " der kan du legge til/ fjerne programmer til å starte, men om den kan starte med forskjellige brukere vet jeg ikke, du må prøve. http://www.snapfiles.com/get/starter.html lykke til Takker veldig mye ! Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Start > Kjør > Skriv msconfig > Oppstart Der er det som starter sammen med windows på den brukeren Var de ikke akkurat det jeg skrev i posten før deg ? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Start > Kjør > Skriv msconfig > Oppstart Der er det som starter sammen med windows på den brukeren Var de ikke akkurat det jeg skrev i posten før deg ? A: Jeg så det ikke B: Du redigerte det inn i ettertid C: Who cares? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå