sirius Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Jeg har et Asus PB4 HK og en P4 1.7. Er det mulig å overklokke ? Hvordan i tilfelle ? Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Jeg har en P4 1.7, min skal ifølge overclockers.com gå til 2.21GHz med Boxed vifta. Når jeg får det nye hovedkortet (ddr) med volt-tweak til uka skal jeg sjekke. Hvis di lurer på din, så skrive ned hvor den er laget (malaysia?), S-code, FPO/patch og datoen på pakka - da kan du finne det på MHz'n Lenke til kommentar
Gega Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Min 1.8 går til 2214mhz med boxed vifte...jeg tror det er rammen som er problemet at den ikke kommmer videre....er det en fordel å ha ECC/reg ram tror dere? Hovedkortet er forresten MSI 845d Ultra (ARU) Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 ECC+Reg hjelper ikke hvis ram'n ikke klarer fler MHz, men "dyr" ram har vel ofte bedre "odds" enn billig (non ecc/reg) minne for å klare det. Kjøp heller merkeram som Apacer eller Twinmos, deres CAS2 brikker kommer nok langt på CAS2.5 skulle jeg tro. Poster mine resultater seinere denne uka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå