DjShugaA Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Men faen da, jeg som kjøpte meg denne fordi en av grunnene var at MGS3 skulle ha de 2 første spillene på disc 2 Sendt mail nå til Videogamesplus.ca for å høre om de kan sende meg den. De reklamerte for at disc2 skulle være med. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg fikk min collection fra usa i posten hin dagen, åpnet den idag, der lå metal gear solid 1(disc 1-2) Metal gear solid 2(så ut som 1 disc) og metal gear solid 3(subsistence) kan laste opp bilde senere. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg fikk min collection fra usa i posten hin dagen, åpnet den idag, der lå metal gear solid 1(disc 1-2) Metal gear solid 2(så ut som 1 disc) og metal gear solid 3(subsistence) kan laste opp bilde senere. Fikk min eksemplar også. Skuffende at MGS2 og MGS3 kun ble levert med 1 disk. Ja, ja på tide å lete videre. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 kan alt dette kjøres på ps3 40gb versjon? tenker liksom siden ps2 spill ikke kan kjøres på 40 gb versjon. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Vet ikke, funker som juling på min 60GB ihvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 kan alt dette kjøres på ps3 40gb versjon? tenker liksom siden ps2 spill ikke kan kjøres på 40 gb versjon. den kan ikke kjøres på 40gb av 2 grunner. den ene er at 40gb ikke støtter ps2 spill. du kan få spilt det første mgs spillet siden det kom på psx, men ingen av de andre. grunn 2 er fordi spillene er i amerikansk sone og dermed ikke kompatible med norske ps2, ps1 og ps3. men hvis du har en gammel ps2 ligende kan du jo chippe denne og så importere spillet. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 kan alt dette kjøres på ps3 40gb versjon? tenker liksom siden ps2 spill ikke kan kjøres på 40 gb versjon. den kan ikke kjøres på 40gb av 2 grunner. den ene er at 40gb ikke støtter ps2 spill. du kan få spilt det første mgs spillet siden det kom på psx, men ingen av de andre. grunn 2 er fordi spillene er i amerikansk sone og dermed ikke kompatible med norske ps2, ps1 og ps3. men hvis du har en gammel ps2 ligende kan du jo chippe denne og så importere spillet. Drit kult nick @lord nuker Anyway jeg tror ikke han kan spille engang MGS1 siden den også NTSC (med mindre han har US PS3), (min er det som fulgte med i Essensials pakken) og som du sa grunnen pga PS3 med 40GB ikke kan spille PS2 spill. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Og du har US PS3 Wooho? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Det må han ha siden han kan spille denne pakken, akkurat som meg Endret 1. juli 2008 av Mala Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Alright, jeg har chippet ps2, så skal gå glimrende dette her. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Og du har US PS3 Wooho? Jup er en 60GB fra USA kjøpt i februar 2007:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå