Gå til innhold

Kjøpe Metal Gear Solid 20th Anniversary Collection


vegavnil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fikk min collection fra usa i posten hin dagen, åpnet den idag, der lå metal gear solid 1(disc 1-2) Metal gear solid 2(så ut som 1 disc) og metal gear solid 3(subsistence) kan laste opp bilde senere.

 

Fikk min eksemplar også. Skuffende at MGS2 og MGS3 kun ble levert med 1 disk. Ja, ja på tide å lete videre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
kan alt dette kjøres på ps3 40gb versjon? tenker liksom siden ps2 spill ikke kan kjøres på 40 gb versjon.

 

den kan ikke kjøres på 40gb av 2 grunner. den ene er at 40gb ikke støtter ps2 spill. du kan få spilt det første mgs spillet siden det kom på psx, men ingen av de andre. grunn 2 er fordi spillene er i amerikansk sone og dermed ikke kompatible med norske ps2, ps1 og ps3. men hvis du har en gammel ps2 ligende kan du jo chippe denne og så importere spillet.

Lenke til kommentar
kan alt dette kjøres på ps3 40gb versjon? tenker liksom siden ps2 spill ikke kan kjøres på 40 gb versjon.

 

den kan ikke kjøres på 40gb av 2 grunner. den ene er at 40gb ikke støtter ps2 spill. du kan få spilt det første mgs spillet siden det kom på psx, men ingen av de andre. grunn 2 er fordi spillene er i amerikansk sone og dermed ikke kompatible med norske ps2, ps1 og ps3. men hvis du har en gammel ps2 ligende kan du jo chippe denne og så importere spillet.

 

Drit kult nick @lord nuker :D

 

Anyway jeg tror ikke han kan spille engang MGS1 siden den også NTSC (med mindre han har US PS3), (min er det som fulgte med i Essensials pakken) og som du sa grunnen pga PS3 med 40GB ikke kan spille PS2 spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...