evilleader360 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hei, er nå ferdig med VG1 og landet med et brukelig snitt på 5,22. Har veldig lyst til å ha over 5,5 i andre året (har valgt realfag). Lurer derfor på om hva pensummet er, slik at søstra mi kan lære meg ting og tang i de realfagene jeg har valgt (Matte R1, Fysikk 2FY, Kjemi 2KJ). Kan noen nevne om hva som kommer, søstra mi er ferdig med 3. klasse og kommer forhåpentligvis inn på medisin til høsten. Dermed har hun litt tid til å lære meg en del ting i de tre realfagene. Trenger ikke å være veldig grundig, bare nevn ting og tang, så spør jeg henne =). Med vennlig hilsen Nasir Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hvis du kontakter skolen/faglærerne får du sikkert pensumet... Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Er vel ofte fordel å ta seg fri i ferien, slik at du ikke er helt utbrent når skolen starter igjen... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Er vel ofte fordel å ta seg fri i ferien, slik at du ikke er helt utbrent når skolen starter igjen... Støtter denne. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Dette er veldig morsomt å se på! De første forelesningene tar for seg kastbevegelse og lignende, noe som vil være relevant i forhold til 2FY. Kanskje litt brå start, men allikevel avslappende fordi du får servert det hele på film. Hvis du har iTunes, kan du finne veldig mange videosnutter med alt mulig slags faglig innhold, - anbefales! Lenke til kommentar
dragoman Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 du kan jo ringe skolen å spørre om du kan få låne bøkene på forhånd, visst ikke ligger jo læreplanene på nett. Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 Har jo først og fremst tenkt å slappe av (samt. sommerjobb). Skal ikke jobbe i mange timer heller, men bare få en oversikt over alt, slik at jeg er klar for skolestart (og litt til). Takker for alle svar, takker for filmen(e) Fredrikern, skal ta en titt . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå