enRAGEEE Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Heisann Som tittelen sier skal jeg kjøpe meg ny "pc" etter sommern. min foreløpige handlevogn ser slik ut: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=75856 Jeg har da hardisk og DVD-spiller. Jeg lurer da på om noen har noen innspill å komme med. Kanskje fler deler også, for vet ikke om min strømforsyning på 600W drar alt. Har for tiden 14k, men skal jobbe hele sommern, så tjener nok litt mer. Har ikke tenkt å bruke alt på pc, men jeg har ikke noe budsjett for øyeblikket. Tar imot alle forslag om alle deler. Takk Endret 22. juni 2008 av luckybattler Lenke til kommentar
baguett Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Du må gjøre handlevognen åpen for alle! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Du må velge lesbar for alle når du er på den. Lenke til kommentar
enRAGEEE Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) jeg har gjort det... Endret 22. juni 2008 av luckybattler Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Du må gi oss den andre linken som står der. Lenke til kommentar
enRAGEEE Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Gjort det, det er linken som ligger øverst i posten. Logget ut og sjekket Endret 22. juni 2008 av luckybattler Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 nForce HK er ikke det kjekkeste å jobbe med om du skal overklokke. Vurdert CF istedet for SLI? ATI sine nye kort gjør det jo greit i mange tester. Lenke til kommentar
enRAGEEE Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Fant det ut Men tror fortsatt jeg skal kjøre 8800GTS SLI as. Vurderer også 280GTX da, men et fortsatt ikke sikker. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Ingen vits å planlegge enda siden mye forrandrer seg på 2 måneder. Vet du har veldig lyst til det, men er nok egentli best å vente til 2 uker før du skal bestille . Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 CF? Forklar Crossfire Ikke sikkert han forstår Crossfire heller . Crossfire er når man kjører 2 eller flere ATI kort på en gang. For å gjøre dette må man ha et hovedkort med Intel chipsett. 2 eller flere Nvidia kort på samme PC kalles SLI og for dette trenger man et hovedkort med Nvidia chipsett. Lenke til kommentar
enRAGEEE Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Skjønner, men tenker jeg får vente litt lengre da, så de hva som har kommet på markedet når jeg egentlig har tenkt til å kjøpe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå