FunkyMonk Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg søker et norsk nettsted som leverer begge funksjoner. Prøvde først Fotoknudsen.no - men denne har en helt elendig album-del. Opplastingen gjør vondt (i mine øyne som programvareutvikler) og album-delen var heller ikke god (album sorteres kun etter dato opprettet/opplastet). Jeg vil ha muligheten til å sortere på navn, en angitt dato etc. Deretter prøvde jeg Japan Photo - de skryter av god kvalitet, rask levering og lave priser på utskrifter. Men her kan jeg ikke finne funksjonalitet for online album, dessverre (Correct me if I'm wrong) Preus skal ha betaling for å kunne benytte deres album-løsning, noe som umiddelbart trakk ned (selv om 20kr pr mnd for 1000+ bilder, har ikke sett noe øvre tak?) er overkommelig. Så spørsmålet er egentlig greit: Hvilket nettsted (som leverer både online album/lagring og utskrift i god kvalitet) er best? Hva er foretrukket her på forumet? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 «Min CEWE FOTOVERDEN» fotoprogramvare Lenke til kommentar
FunkyMonk Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 «Min CEWE FOTOVERDEN» fotoprogramvare OK, så det er et online album også? Såvidt jeg forstod av beskrivelsen så er det kun et verktøy for å opprette/sette layout på et fysisk album (utskrifter innbundet) man kan bestille derfra...? Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Tittet på Eurofoto.no? De bruker jeg Og i tilleg får du de første 20 papirkopiene dine gratis... Gratis ubegrenset plass il online album... Mulighet for deling/passord osv... Så ta deg en tur innom: EUROFOTO.NO Lenke til kommentar
Dusk Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 WWW.FOTOALBUM.NO Ser ut som den ikke er helt ferdig. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 «Min CEWE FOTOVERDEN» fotoprogramvare OK, så det er et online album også? Såvidt jeg forstod av beskrivelsen så er det kun et verktøy for å opprette/sette layout på et fysisk album (utskrifter innbundet) man kan bestille derfra...? Jeg leste desverre ikke førsteposten grundig nok og misforstod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå