RWS Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Bullshit big time! He he til "Hvis dette er alt hva Gud og Jesus får til etter over 2000 år med planlegging".... Også så klart i moldovia av alle steder...... Jaja, sikkert noen som trur detta og.... Noen trur jo på absolutt alt bare det begynner eller slutter med jesus... *humrer* Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg stemmer bullshit og oppmerksomhetsstunt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg stemmer bullshit og oppmerksomhetsstunt. What he said. Lenke til kommentar
freke Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Det blir jo sagt at hjemkomsten vil skje "Stille og rolig". Men lurer på om denne videoen er redigert eller ekte. Ikke i følge denne artikkelen. "Jesu tilbakekomst endte som nyttårskatastrofe" Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Det blir jo sagt at hjemkomsten vil skje "Stille og rolig". Men lurer på om denne videoen er redigert eller ekte. Ikke i følge denne artikkelen. "Jesu tilbakekomst endte som nyttårskatastrofe" Leste den artikkelen. Men var den fake? Det må den jo være. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) herregud.com er en satireside navnet "Svevende Ord Bibelsenter" parodierer Levende Ord Bibelsenter Endret 23. juni 2008 av GeirGrusom Lenke til kommentar
Atatar Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Selvfølgelig fake som resten av kristendommen. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 herregud.com er en satireside navnet "Svevende Ord Bibelsenter" parodierer Levende Ord Bibelsenter Lenge leve herregud.com Les gjesteboken, men gå på do først, ellers tisser du på deg i latter krampene du garantert vil få! Hysterisk lesing! Kan bare ikke for mitt bare liv skjønne at noen ateister klarer å ta dette som kristent oppgulp.... og vice versa, at de kristne klarer å ta dette dødens alvorlig! Skjønte det var kødd med en eneste gang jeg og lo så jeg grin av alle de rare, ville og hysteriske uttalelsene i forumet og i den nevnte gjeste boken! Den MÅ du bare se!! Svevende ord bibel senter..... en neger som ble hvit ved hjelp av bønn... he he Men det værste er, når alt kommer til alt, at den siden de paroderer er enda mer sinnsyk i uttalelsene og det er IKKE satire.... noe å tenke på....? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå