Gå til innhold

Jesus atterkomst -Sant eller tull


Anbefalte innlegg

Jesus Kristus eksisterte altså. Nå er han observert, av sikre kilder, da han dalte ned fra skyene i utkanten av Jerusalem. I Moldova er Engler observert (Kopiert og limt inn), . Hva tror dere? Fake or not.

 

Video av hendelsen--> http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=249008

 

Det blir jo sagt at hjemkomsten vil skje "Stille og rolig". Men lurer på om denne videoen er redigert eller ekte.

Endret av viking665
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes det er fantastisk at alle disse observasjonene skjer med kornete, ustødige, ufokuserte kamera.

 

Hvis det er i Moldova det er snakk om, så er det vel ikke vanlig at man har siste modeller av kamerautstyr.

 

Stiller meg forøvrig på den skeptiske siden her. Tror sjangsen er størst for at det er en bløff, og noen som ønsker å tjene raske penger.

Lenke til kommentar

Nå får vel stedet helligstatus og hjernvaskede farer langveisfra for å se på "dette mirakelet", og kansje et lite glimt av Jesus også! Imens tjerner kameramennene seg styrtrike og bygger et museum rundt denne røykskyen (som mest sannsynelig er redigert inn) for å selge dyre inngangsbiletter, så folket kan ta på plassen der Jesus sto først da han kom tilbake til Jorden. Vi kan jo blusse opp hendelsen og si at plassen helbreder kreftsyke og døende mennesker for å få litt fart på penga. :p

 

Dette er selvfølgelig helt hypotetisk, men vi har sett lignende eksemplarer så mange ganger før. :p

 

Kristene som lurer andre kristene for penger, hører det kjent ut?

Lenke til kommentar
Jesus Kristus eksisterte altså. Nå er han observert, av sikre kilder, da han dalte ned fra skyene i utkanten av Jerusalem. I Moldova er Engler observert (Kopiert og limt inn), . Hva tror dere? Fake or not.

 

Video av hendelsen--> http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=249008

 

Det blir jo sagt at hjemkomsten vil skje "Stille og rolig". Men lurer på om denne videoen er redigert eller ekte.

Ikke sett på videoen. Utifra min forståelse av Bibelen virker det ikke troverdig.

Omkring år 96 – 26 år etter ødeleggelsen av Jerusalem – skrev apostelen Johannes om begivenheter som hørte framtiden til. I den forbindelse så han et syn av Jesus Kristus som han beskriver slik: «Se, han kommer med skyene, og hvert øye skal se ham, også de som har gjennomboret ham.» (Åp 1: 1, 7) Både i denne uttalelsen, som refererer til noe som skulle skje etter år 96, og i Jesu profeti om «Menneskesønnens tegn» blir det altså sagt om Jesus at han kommer i skyene og blir sett av alle mennesker. Det er imidlertid verdt å merke seg at det greske verbet horạo, «å se», som brukes både i Matteus 24: 30 og i Åpenbaringen 1: 7, kan brukes metaforisk, i betydningen «skjelne; forstå», ikke bare i den bokstavelige betydningen. – A Greek-English Lexicon av H. Liddell og R. Scott, revidert av H. Jones, 1968, s. 1245, sp. 1.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hvis dette er alt hva Gud og Jesus får til etter over 2000 år med planlegging, så skal jeg heller fortsette å tviholde på Bill Gates, jeg!.

 

:cool:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg har en slags merkelig og svært virkelig følelse av at Torvalds representerer de mørke kreftene, og som en lysets enfoldige, går jeg for det mest behagelige.

 

Bill, du røykte hasjis på syttitallet, men jeg vet at det gjorde du bare for å kvalitetsikre hampen slik at den ble spiselig for andre kyr! Jeg elsker ditt engasjement for lyset og godheten i vår verden, som du så klart har en stor del av æren for å skape for lille meg.

 

:love:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...