Eryk Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hehe, takke til å ikke være ekte mann i så fall; hårjungel på ryggen og magen virker særs upraktisk og skjemmende. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Noen ganger har oss relativt hårløse det greit hehe. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Så så, litt hår her og der er bare et tegn på at man har så smått startet på puberteten. Sett deg tilbake, og nyt at ikke bare får du mer hår, men pikken din vokser seg større Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Sånn det bildet sku tru det var meg det var tatt bilde av.. Ikke faen om jeg tør å vokse eller shave det bort heller, blir vel dobbelt så ille. Vurdere kanskje laserbehandling, men det koster vel shorta!! Haha, kunne vel nesten vært meg og, vel, om noen år iallefall. Men det blir ikke verre av voksing eller barbering. Voksing gjør hårene litt svakere faktisk. Dreiv og barberte selv ( ikke stor fan av masse hår selv ), men til slutt så var ikke armene lange nok. Da begynte jeg å gi faen. Synes folk det er stygt så får det være deres problem. Så forresten denne i dag hvis du er interessert: http://dinside.no/php/art.php?id=777634 Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Enkelte mennesker har jo hår stort sett overalt på kroppen, ingenting unormalt med det, dermed om du får hår på lårene, rævva eller andre steder så er det nok ikke unormalt. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hår på kroppen fungerer som isolering når det reiser seg fordi det dannes et luftlag mellom hårene. Ved neste istid, vil menn med masse hår, fryse mindre enn dem med lite, så HAH! Jeg er ikke sikker på hvor det kommer fra at kvinner ikke skal ha hår annet enn på hodet, som øyebryn og øyevipper. Jeg personlig føler meg bedre uten hår, men jeg har i tillegg særdeles lite. Til tross for at jeg også har svarte hår på bein og armer, må folk gå så nærmt som en halv meter fra leggen min for å se at det faktisk er en treukers vekst der. Jeg gidder ikke styre på med sånt flere ganger i uken, jeg tar det når jeg gidder. Når det gjelder kjønnshår, fjerner jeg dem av mer praktiske enn estetiske grunner (med andre ord er ikke jeg nazi på bikinilinjen). Jeg har ikke noen kraftig vekst, det er nesten flaut lite der nede i forhold til det de jeg gikk i klasse med PÅ BARNESKOLEN (som er 10 år siden nå) hadde da. Men det er helt stritt og står heller ut av trusen enn å legge seg ned. Det lugger Også blir det mindre gris ved min månedlige (skåne menn for "ekle" dameord!) Hår i ræven har jeg ikke, jeg har skjekket etter av alle rare ting Hva man kan finne på når man kjeder seg! Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hår i ræven har jeg ikke, jeg har skjekket etter av alle rare ting Hva man kan finne på når man kjeder seg! Det kan da ikke være så vanskelig å få med seg...?! Jeg kunne også fortalt deg det. ^^ Når det gjelder bikinilinjen din så er jeg ikke vanskelig på det, men det kan bli litt ømt rundt munnen etter de lange sesjonene når det er mye stikkehår. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hår i ræven har jeg ikke, jeg har skjekket etter av alle rare ting Hva man kan finne på når man kjeder seg! Det kan da ikke være så vanskelig å få med seg...?! Jeg kunne også fortalt deg det. ^^ Når det gjelder bikinilinjen din så er jeg ikke vanskelig på det, men det kan bli litt ømt rundt munnen etter de lange sesjonene når det er mye stikkehår. Det skjekket jeg nå virkelig etter lenge før jeg traff deg Uansett, det er ikke BIKINIINJEN! Bikinilinjen er det som kommer utenfor trusen. Du har generelt sett ikke munnen din der. Du derimot, burde slutte med fjaset ditt med å fjerne hår som skal være der. Basta. Dere er menn for pokker Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Det skjekket jeg nå virkelig etter lenge før jeg traff deg Uansett, det er ikke BIKINIINJEN! Bikinilinjen er det som kommer utenfor trusen. Du har generelt sett ikke munnen din der. Detaljeeeeeeeeer. Så har du stort sett like mye hår over det hele. Så det! Du derimot, burde slutte med fjaset ditt med å fjerne hår som skal være der. Basta. Dere er menn for pokker Jeg nekter å tro at du foretrekker buskehelvete. Kanskje ikke glattbabert, men du får meg faen ikke til å slutte å trimme det. Ugh. Endret 26. juni 2008 av Zappy Lenke til kommentar
mortania Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg nekter å tro at du foretrekker buskehelvete. Kanskje ikke glattbabert, men du får meg faen ikke til å slutte å trimme det. Ugh. Jeg nekter å tro du har så masse hår at tissen din forsvinner! (Se på dette, et kvinnfolk som faktisk krangler seg til hårvekst! Alle damer burde være som meg ) For å nærme oss TOPIC igjen. Hvis menn ikke hadde fått hår på lårene, hadde ikke leggene sett ganske teite ut? Hår på legge, ingen hår på lårene, hår rundt tissen. Snart forsvinner vel veiviseren og brysthåret også *snufs* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå