Gjest HårvekstFTW! Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Heisann Jeg er en gutt på 14 år og for kanskje 1 år siden begynte det og våkse hår mellom begynnelsen av ballene og helt til slutten av rompesprekken (begynnelsen av ryggen), altså i rompesprekken :O Og i tilegg begynner det og våkse hår på lårene? Er dette normalt ?? Jeg tenker veldig mye på at når jeg skall ha sex så kommer den heldige som har sex med meg til og reagere på de rare plassene jeg har hår Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Nei det er ikke uvanlig. Velkommen til manndommen. Vaio Lenke til kommentar
Gjest HårvekstFTW! Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Har alle sånn? Eller flestparten værtfall ? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Har alle sånn? Eller flestparten værtfall ? de fleste ja, men mengden varierer jo selvsagt.. det er normalt, men hvorkomfortabelt/pent det er får bli en an sak. kvinnekroppen er kunst, mens herrekroppen er et verktøy Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Har alle sånn? Eller flestparten værtfall ? Det er veldig veldig vanlig. Endret 21. juni 2008 av Uderzo Lenke til kommentar
Gjest HårvekstFTW! Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Takker veldig mye for svar ! Lenke til kommentar
usbkalkis Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Ja... du bør gå til lege hvis du ikke får det . Lenke til kommentar
Schadenfreude Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Ekstremt vanlig, kunne personlig klart meg fint uten hårvekst der, så jeg tar det bort med hårfjerningskrem.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Ekstremt vanlig, kunne personlig klart meg fint uten hårvekst der, så jeg tar det bort med hårfjerningskrem.. Svir ikke det noe sykt i ræva da? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Folk reagerer forskjellig på hårfjerningskrem. Det er vel så mye som 30% eller noe slikt som ikke tåler det, om jeg husker tallene rett. For andre trenger det ikke være et problem. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 haha. Det er ikke unormalt i alle fall, men vanlig er det vel sorsåvidt ikke. Men fint? tjaaaaa... Ganske ekkelt, egentlig. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Ekte menn har en sånn skog av pels på ryggen. Det er bare pingler som ikke har det. Lenke til kommentar
FrustrertBlogger Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Ekte menn har en sånn skog av pels på ryggen. Det er bare pingler som ikke har det. Ja, en kveldstur i pelsskogen er ikke å forakte. NB! Husk hekksaks!!! Er alltid en risiko for å bli sittende fast i visse områder med ekstra kraftig vekst. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Ekte menn har en sånn skog av pels på ryggen. Det er bare pingler som ikke har det. Ja, en kveldstur i pelsskogen er ikke å forakte. NB! Husk hekksaks!!! Er alltid en risiko for å bli sittende fast i visse områder med ekstra kraftig vekst. Ha ha. Jeg dauer.. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Både menn og kvinner har hår i rumpe og på lårene. Kvinner har som regel mindre da ( heldigvis) og vi fjerner det. Så det finnes faktisk menn som ikke vet at vi også har hår på disse stedene siden de aldri har hatt sex med kvinner avlappede nok til å la håret vokse også her.... Lenke til kommentar
Crex Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) til trådstarter For å si det sånn så er det værre hvis du ikke har hår der i det hele tatt Endret 23. juni 2008 av Crex Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Take it easy, hår i røven og på lårene er helt normalt. Om noen sier noe på det, f.eks gutter i klassen, så gir du bare F. i det. Kan virke som mobbing der og da, og i en alder av 14 år tar en ofte slike ting på feil måte. Hår i røven og på lårene kommer nok en goood del av de du kjenner til å få. Lenke til kommentar
Gjest hårskog Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Sånn det bildet sku tru det var meg det var tatt bilde av.. Ikke faen om jeg tør å vokse eller shave det bort heller, blir vel dobbelt så ille. Vurdere kanskje laserbehandling, men det koster vel shorta!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå