Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Unormalt med hårvekst i rompesprekken og på lårene?

Gjest HårvekstFTW!

Anbefalte innlegg

Gjest HårvekstFTW!

Heisann :) Jeg er en gutt på 14 år og for kanskje 1 år siden begynte det og våkse hår mellom begynnelsen av ballene og helt til slutten av rompesprekken (begynnelsen av ryggen), altså i rompesprekken :O Og i tilegg begynner det og våkse hår på lårene? Er dette normalt ??

Jeg tenker veldig mye på at når jeg skall ha sex så kommer den heldige som har sex med meg til og reagere på de rare plassene jeg har hår :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Ekstremt vanlig, kunne personlig klart meg fint uten hårvekst der, så jeg tar det bort med hårfjerningskrem..

Svir ikke det noe sykt i ræva da?

Lenke til kommentar
:(

Ekte menn har en sånn skog av pels på ryggen. Det er bare pingler som ikke har det.

Ja, en kveldstur i pelsskogen er ikke å forakte. NB! Husk hekksaks!!! Er alltid en risiko for å bli sittende fast i visse områder med ekstra kraftig vekst.

Ha ha. Jeg dauer..

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Både menn og kvinner har hår i rumpe og på lårene.

Kvinner har som regel mindre da ( heldigvis) og vi fjerner det. Så det finnes faktisk menn som ikke vet at vi også har hår på disse stedene siden de aldri har hatt sex med kvinner avlappede nok til å la håret vokse også her.... ;)

Lenke til kommentar

Take it easy, hår i røven og på lårene er helt normalt.

Om noen sier noe på det, f.eks gutter i klassen, så gir du bare F. i det.

Kan virke som mobbing der og da, og i en alder av 14 år tar en ofte slike ting på feil måte.

Hår i røven og på lårene kommer nok en goood del av de du kjenner til å få.

Lenke til kommentar
Gjest hårskog
:(

Sånn det bildet sku tru det var meg det var tatt bilde av..

Ikke faen om jeg tør å vokse eller shave det bort heller, blir vel dobbelt så ille.

Vurdere kanskje laserbehandling, men det koster vel shorta!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...