Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ADSLen kobler seg av hele tia

Anbefalte innlegg

Hei!

Fikk et lite problem i går når jeg satt på internet og stura. Plutselig kobla adslen seg av. Den eneste måten å få den kobla opp igjen var å skru av modemet og så skru det på igjen. Men detter har fortsett å skjedd ca hvert 15 min helt til i dag!!

Noen som har opplevd det samme og har en løsning på prblemet??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært borti det samme. Plutselig kommer det opp " siden kan ikke vises" og adslen er helt død. Har ikke vært så ofte nå i det siste, men det hender. Har ikke peil på hvorfor det skjer, men det er sykt irriterende :grumpy: Har forresten telenor.

Lenke til kommentar

ja har telenor adsl, og det problemet skjer innimellom, den grønne lampa( DSL) slår seg av, og jeg må vente ca et kvarter før den slår seg på igjen...ganske irriterende egentlig..vet desverre ikke hva det kommer av, telenor suger vel rett & slett..

Lenke til kommentar

Har telenor og har samme problemet hele tiden! må dra ut strømmen og vente noen min før den kommer opp igjen! må si da at NGT linjen til kompisen min imponere litt mere da. Aldri noe tull der. Synd at NGT ikke kom ut til meg da hadde jeg aldri kjøpt telenor.

Lenke til kommentar
ja har telenor adsl, og det problemet skjer innimellom, den grønne lampa( DSL) slår seg av, og jeg må vente ca et kvarter før den slår seg på igjen...ganske irriterende egentlig..vet desverre ikke hva det kommer av, telenor suger vel rett & slett..

Vel , da er det åpenbart noe feil på linja eller på sentralutstyret og dette må feilmeldes slik at Telenor Networks som eier utstyret får beskjed.

Lenke til kommentar
Jeg har telenor ADSL, er fornøyd med det og er ikke noe tull (det har i værtfall vært min egen feil hvis det har vært noe)

Tror dere kanskje har koblet feil et sted?? har dere gjør det selv pakke?

At noen har en grei linje betyr ikke det er endel trøbbel.

Og de feilene han beskriver har ingenting med ISP og gjøre, det er feil på utstyret som leies av Telenor Networks og det er fint lite support hos Telenor ADSL kan gjøre utover og feilmelde det til eieren av utstyret.

Lenke til kommentar

Hei

Vist dere bruker win2k eller winXP, så vil jeg anbefalle å bruke Raspppoe. Det programmet finner du på nettet. Det er mye bedre å bruke det en det som følger med adsl`en til telenor. Telenor sin pppoe har jeg hatt en del problemer med som f.eks at det ikke vil virke og at det kobler seg av og på. Alt kom seg med Raspppoe. :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...