Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Problemer med huden

Gjest dry

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en 19 år gammel gutt som i det siste hatt litt problemer med at huden rundt penis har blitt veldig tørr. Huden blir helt hvit, og den kan ofte sprekke om jeg strekker på den. Dette er bare rundt penis og litt ovenfor, men ikke på selve pungen

Jeg har aldri hatt problemer med dette tidligere, men det har nå oppstått problemer den siste tiden.

Jeg regner med dette er på grunn av barberingen, men tenkte jeg skulle spørre likevel siden jeg ikke har hatt problemer med dette før. Har forresten byttet høvel til vanlig herrehøvel, tidligere brukte jeg en som har et "såpelag" rundt, som er beregnet for dusjen slik at barberingen skal gå mye lettere.

Jeg har også et spørsmål vedrørende huden i ørene og rundt ørene. Har også fått problemer her, der det legger seg nesten som et nytt og "løst hudlag" oppå huden, noe som jeg ser på som veldig plagsomt. Det startet først på høyre øre, Da jeg merket dette for første gang skrapet jeg bort laget som la seg, noe som kanskje skapte sår, siden det væsket en del.

Det forekommer mest rundt øreåpningen, men har også forekommet lengre ut, til og med litt bak øret.

Vil legge til at jeg ikke har noen andre hudplager, og har heller aldri hatt det før nå den siste tiden (1-2 mnd)!

Ble en del rot dette her, men håper de fleste forstår!

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Det er vanskelig å beskrive et hudproblem. Ta et par bilder, kanskje vi kan komme på noe.

Angående penisen din, er du omskåret?

Vaio ;)

nei nei, jeg mener rundt penis"roten" liksom, rundt roten av penis og litt oppover mot magen, men mest på sidene nær pungen, men ikke på pungen

er ikke omskåret nei. Tror det blir litt vanskelig med bilder :/

Lenke til kommentar

obs! Beklager.. :p

Jeg mente ikke at du skal ta bilder av "penisen", men av øret ditt.

Angående hudproblemet rundt kjønnet: Det kan det være en form for kontakt-allergi.

Har du noe annen form for allergi? Pollen? Astma? osv?

Endret av Vaio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...