VeronikaJeanette Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Er det noen som vet noe om denne hesten? Han er født 15.juni-92. Mørk brun med stjerne, snipp og bless. Hadde han fra han var 5 mnd, frem til -97, da jeg desverre måtte selge han. Vet han var innom stall glopp galopp en tur. Sist jeg hørte noe, så var han satt ut på for til ei jente i Rennebu-området. Han hadde da en ganske stor skade på ene bakbeinet. Savner denne hesten sårt, og vil gjerne vite om han har det bra, evt lever enda... Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) TVILER på at noen her vet noe om den, da må du nok på et skikkelig HESTEFORUM. Evt. bruk google og søk. Se der ja, jeg brukte google og fant følgende: Skogvind Rase: Døl Født:1992, død 13 mars 2007 Kjønn: Vallak Farge: Brun http://www.langklopp.com/gamleh.php Endret 21. juni 2008 av Green Machine Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Det er jo en del hestefolk her da meg feks.. men jeg har ikke hørt noe om denne hesten, og hvis informasjonen over stemmer så er den dessverre død. Lenke til kommentar
VeronikaJeanette Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Nei, jeg ser dette. Ble faktisk utrolig lei meg. Men er jo sånn som skjer desverre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå