morgan_kane Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 er sikkert mange som har hatt samme problem som meg. jeg har et spørsmål om CD plater og hvor skal jeg poste? vil tru at man kunne fikse en kategori til CD plater under hardware. mitt spørmål er i tilfelle noen vil vite det: hva skal man skrive med på CD plata? går det med vanlig sprittusj? hvis eg har oversett en kategori så vær så snill å si det Lenke til kommentar
Arne Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Du kan sikkert poste i forumet "Annet om hardware". Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 CDer er strengt tatt et medium for lagring, og mest egnet kategori vil da være Lagringmedier: Spørsmål relatert til lagringsmedier for datamaskiner med unntak av RAM. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 ja, tenkte på det. men syntes ikke at mitt spørsmål passet helt inn der. men kan godt poste der. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 [Automatisk svar] Problemet er løst, tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg