Pizzaen Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) fdf Endret 22. mars 2009 av Pizzaen Lenke til kommentar
norbat Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Vi kan bruke et annet prog. som gir en logg som sier litt mer: Hent DSS, legg det på skrivebordet Kjør dss.exe og følge veiledningen. Når scanningen er ferdig, åpnes det en logg (main.txt). Den kopierer du og poster. Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Har prøvd 3 ganger og kjøre den filen, men denne meldingen kommer opp hver gang: Har avsluttet alle programene som står på og har ikke så værst hardware så skjønner ikke dette Endret 21. juni 2008 av Pizzaen Lenke til kommentar
norbat Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hvis du ikke får kjørt prog. så prøv dette: Hent Combofix, og legg det på skrivebordet Kjør combofix.exe, og følg veiledningen. Post loggfilen fra combofix (c:\combofix.txt) Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) fed Endret 22. mars 2009 av Pizzaen Lenke til kommentar
norbat Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Den eneste keyloggeren jeg ser, finnes her: C:\Programfiler\Keylogger\HTV.exe. Men den kjenner du jo til. Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 Den eneste keyloggeren jeg ser, finnes her: C:\Programfiler\Keylogger\HTV.exe. Men den kjenner du jo til. Ok, var bare en tanke siden han hintet til at han viste noe han bare kunne ha vist viss han har hatt kontroll over pc'n min og det har han ikke hatt. Han har bare sendt meg noen bilder så trodde kansje det var det. Men beklager at jeg kastet bort tiden din, takk skall du ha Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Dersom du mener at problemet med maskinen din er løst, kan du endre emnetittelen din, ved å trykke på i førsteposten din, og velge full endring. Øverst der emnetittelen din er, skriver du: [LØST] foran emnetittelen din. Eks: [LØST] Har fått virus på maskinen -Surf trygt- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå