Arne Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hei! Jeg har nylig reinstallert winvista64, og må derfor klokke skjermkortet på nytt. Når jeg har installert driverene til skjermkortet mitt, og installerer rivatuner, så får jeg opp i tab'en i rivatuner: "No supported drivers detected for this display adapter" Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
War Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Last ned driverene om du har bruk sc til nå. Og/eller legg dem inn på nytt og restart mellom hver driver. Lenke til kommentar
superkenny Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg fikk denne meldingen etter jeg var dum nok til å bytte ut xp med vista..testa drit mange forskjellige drivere,fikk samme melding hver gang.. ga opp riva tuner å måtte teste powerstrip,å dette fungerer,men liker best riva Lenke til kommentar
Arne Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Funker fint her med Nvidia Control Panel! Litt merkelig at det ikke gikk hos meg, mens det går med samme OS hos kammeraten min. Begge kortene er 8800. Mitt er GTS, hans er GT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå