Gti Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Hei bestilte ngt-bravo over tlf og jeg kunne få det ingen problemer. Bor på Haugerud-Oslo Så fikk jeg en mail som sa at jeg bor lenger enn 3000 meter fra sentralen og at de ikke kan levere så høy hastighet som jeg ønsker meg.Hvor høy hastighet du kan få,vil vi måtte vurdere i hvert enkelt tilfelle. Hva betyr det? At jeg kan få problemer eller ikke. Jeg leste at grensen er 3,2 km, men kan jeg finne ut hvor langt jeg er fra sentralen? Det høres tvilsomt ut Er det noen som har erfaring med d eller er d bare å glemme adsl ? Lenke til kommentar
Xizor Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Du må uansett få testet en forbindelse. Jeg bor mellom 2,8km og 3km fra sentralen og har en 1024/512 forbindelse som fungerer utmerket. Du kan ringe Telenor for å finne ut hva avstanden din er.Vær hyggelig så hjelper de deg sikkert med det :smile: _________________ Epox EP-8KTA3+ AMD Athlon 1200/266 512 MB RAM 2X GXP75 30GB RAID0 2 år og feilfri :smile: SBLive 5.1 ATI Rage Fury Pro 32MB NGT ADSL 1024/512 [ Denne Melding var redigert av: Xizor på 2002-01-13 20:26 ] Lenke til kommentar
Gti Skrevet 14. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2002 Jeg sjekka med telenor og det er 4283 meter til sentralen, men det var ikke noe problem å få adsl hos dem. Ringte ngt og snakket med han jeg bestilte av og han sa at det var 0 problemer og grensen var 5 km nå. Så da går det vel bra. Hadde vært litt spett å bindt seg 2år til noe som er dårligere enn Chello. Men det skal jo litt til å bli dårligere eller dyrere enn dem :smile: Kan ikke si at jeg kommer til å gråte når jeg leverer tibake modemet. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå