runsyv Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Tok mitt første HDR bilde igår, syns det ble ganske stilig Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg likte ikke den glødende kanten. Ellers syns jeg det er redigert til ett spennende bilde. Litt lite til at man ser noe særlig. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Absolutt et motiv som har potensial.. Likte dessverre ikke den lysende kanten. Personlig mener utsittet burde vært litt større (slik at du fikk med hele toppen av stativet).... Endret 21. juni 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Dette motivet har noe for seg uten HDR. Dra gjerne litt i spakene, men ikke så hardt som dette. Langtfra så hardt. Lenke til kommentar
runsyv Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Dette motivet har noe for seg uten HDR. Dra gjerne litt i spakene, men ikke så hardt som dette. Langtfra så hardt. Takk for alle tilbakemeldinger, litt fort gjort å overdrive, når man lager HDR bilder, bedre slik? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Meget bedre, men du har glemt det viktigste. Horisonten er skeiv, og det samme gjelder stativet med redningsbøyen. Uten at det rettes opp kan bildet ikke få noen topp karakter. Det er litt rart at du overser den største feilen i bildet ditt, og kun konsentrerer om ekstreme effekter. Først må utgangspunktet være skikkelig. Du burde altså ha oppdaget den feilen først. Jeg synes du viser et godt øye, men synes også at du slurver fryktelig i prosessen. Du har nok et stykke å gå i det håndverksmessige, men du viser oss et godt motiv her. Det er også godt utnyttet, men den lettvinte holdningen du har til det må du ta fatt i. Det aller først du burde gjort er jo å få de mest basale på plass. Da blir det et godt bilde. Nå er det fremdeles bare utgangspunktet for et godt bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå