Gå til innhold

De råeste spillene på din ultraportable?

Anbefalte innlegg

Selv om vi kanskje ikke er der i dag, er dette helt klart et skritt i "riktig" retning, kostnadseffektivt og trendy.

Kostnadseffektivt å sende uhorvelige datamengder over internet ?

Jeg forstår heller egentlig ikke nytteverdien, de tilfellene man har med seg en bærbar lett pc har man somregel noe mye mer fornuftig å bruke tiden på enn å spille.

Det eneste måtte være togreiser, men her vil båndbredden fort bli alt for lite, togene har jo ikke skjøteledninger med fiber de drar etter seg :p

Studerer selv og bruker bærbar pc rett som det er, men jeg må si det er noe riv ruskende galt når noen av mine medstudenter sitter å spiller WoW i forelesningene. Dersom jeg hadde hatt et slikt behov for å spille ville jeg heller satt meg godt til rette hjemme.

Standard remote desktop har jeg derimot mye mer sansen for. Lette applikasjoner som ikke beslaglegger stor båndbredde.

Folk har helt klart forskjellige behov og tanker om ting... For å svare deg ang sitte hjemme på den store fine stasjonære...

Er ikke så lenge siden vi hadde DATAROM, altså et rom som bare var en datamaskin, dette er selvfølgelig helt tabu i dag... om 10 år tror jeg nok den stasjonære pcen er for spesielt interesserte som ikke ville ha mobiltelefonen når det var nytt...

Igjen, setter det på spissen for å få frem et poeng, er mange verdier med stasjonær pc, feks "kosen"

Men igjen, det var kos å ha fri fra telefonen når man gikk ut av huset, ting forandrer seg stadig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC
Er ikke så lenge siden vi hadde DATAROM, altså et rom som bare var en datamaskin, dette er selvfølgelig helt tabu i dag...

Jaha... jeg var innom 3 datarom i går og 2 hittil i dag. Hvordan tror du man plasserer servere?

om 10 år tror jeg nok den stasjonære pcen er for spesielt interesserte som ikke ville ha mobiltelefonen når det var nytt...

Kan ikke helt se for meg at om 10 år drives alle tjenester på internett av laptop'er som folk drar med seg rundt omkring.

Lenke til kommentar
Folk har helt klart forskjellige behov og tanker om ting... For å svare deg ang sitte hjemme på den store fine stasjonære...

Er ikke så lenge siden vi hadde DATAROM, altså et rom som bare var en datamaskin, dette er selvfølgelig helt tabu i dag... om 10 år tror jeg nok den stasjonære pcen er for spesielt interesserte som ikke ville ha mobiltelefonen når det var nytt...

Igjen, setter det på spissen for å få frem et poeng, er mange verdier med stasjonær pc, feks "kosen"

Men igjen, det var kos å ha fri fra telefonen når man gikk ut av huset, ting forandrer seg stadig.

Utviklingen di skisserer heller jo mer mot at datarom blir mer vanlig heller enn mindre, hadde jeg kunne overført skjermsigneler problemfritt i dag hadde jeg satt alle mine PCer i et server-rom og kun hatt skjermer og input rundt omkring ellers i huset.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...