loyfah Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Nettopp bygget ferdig og instalert Windows Vista 64Bit Pcen består av: DualCore E8400 Asus P5E, X38, Socket-775, DDR2, ATX, Crucial DDR2 BallistiX TRACER PC6400 XFX GeForce 9800GTX 740M 512MB XXX GDDR3 Det jeg har problemer med er at Grafikk driverene ikke vil bli instalert. Jeg gikk til Nvidia sin hjemmeside og lastet ned drivere for 64bits vista. men disse trer ikke i kraft når jeg restarter datan(reagerer ikke når jeg trykker på Nvidia kontrollpanel ). Har også et problem med start av Vista tar opptil 5min. Virker som det er en del programmer som er utnødvendig i oppstarten. http://i269.photobucket.com/albums/jj57/loyfah/Oppstart.jpg Om det er mere dere trenger av informasjon så bare si ifra. påforhånd takk Lenke til kommentar
loyfah Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 Kjørte også Windows sin test av minnet nå nettopp, fikk melding om at det var no feil med minnet ( Vista ville ikke utdype hva feilen var ) og ba meg kontakte minneprodusenten. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Har du installert chipsett driverene? De følger med hovedkortet, eller kan lastes ned fra Asus' nettside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå