Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Leke med livet?

Gjest crazy?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen der ute som har vært så deprimert eller liknende at de har begynt å leke litt med livet? Altså, gjøre ting man risikerer å dø av? Isåfall.. Hvordan klarer dere? Hvordan kan man psyke seg opp til å gjøre noe slikt? Hva skal man tenke?

Man driter i alt, man leker... tenker ikke konsekvelser eller at det evt. er farlig, da trenger man heller ikke psyke seg opp... :p

Lenke til kommentar

Vet ikke om det går på samme ting, men når jeg kjeder meg skikkelig (altså er deprimert av kjedsomhet), liker jeg å ta meg en tur på den blodtrimma mopeden min og kjøre så fort at det nesten går gæli :D Det føles utrolig digg både med tanke på at jeg har det moro, kjenner at jeg lever, og at det faktisk er jeg som har bygd mopeden, slik at den går såpass fort.

Alt skjer såklart på kvelden, og på steder der det ikke er barn og mennesker.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_lifeisagame_*

leking med livet er noe jeg gjør hele tiden. tar hensiktsmessig IKKE på meg sikkerhetsbelte når jeg sitter i bil/kjører bil bare fordi jeg ikke vil leve hvis jeg skulle mot formodning krasje. jeg hater ikkelivet mitt, men jeg har ikke noe i mot å forlate denne verden. mulig jeg er helt ødelagt i hodet, men sånn tenker jeg.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Har lekt med livet og døden flere ganger, i helt dagligdagse situasjoner. Jeg får et slags kick av det, men har begynt å gjøre det sjeldnere med tanke på familie, venner, kjæreste og meg selv.

Lenke til kommentar
leking med livet er noe jeg gjør hele tiden. tar hensiktsmessig IKKE på meg sikkerhetsbelte når jeg sitter i bil/kjører bil bare fordi jeg ikke vil leve hvis jeg skulle mot formodning krasje. jeg hater ikkelivet mitt, men jeg har ikke noe i mot å forlate denne verden. mulig jeg er helt ødelagt i hodet, men sånn tenker jeg.

da er vi to. bortsett fra at jeg ikke kan kjøre bil selv osv. men hadde egentlig ikke brydd meg om jeg hadde dødd i en ulykke liksom.

Lenke til kommentar

Er ikke liksom "I don't give a shit", men eg er ikke redd døden. Har ingen selvmordstanker eller noe slikt. Støtter conflict i at det er masse å leve for! Spesielt kjærlighet, venner og motorsykkellappen :love:

Lenke til kommentar
Er ikke liksom "I don't give a shit", men eg er ikke redd døden. Har ingen selvmordstanker eller noe slikt. Støtter conflict i at det er masse å leve for! Spesielt kjærlighet, venner og motorsykkellappen :love:

Med meg er det nesten omvendt: Altså, jeg gir litt f iblant, særlig på tunge dager(er ikke suicidal, langt ifra), men jeg er redd for døden. Eller forresten: man aner jo ikke hva man gjorde eller hvor man var før fødselen. Men døden virker skummel, så ville neppe fremprovosert den. Men som veldig mange andre tenker jeg at om man dør, så dør man, og da er det sikkert en mening med det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...