Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Utroskap, tanker etterpå

Gjest Guest_mann29_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_mann29_*

Jeg har en dame som har vært utro, dvs hun kyssa en annen mann på munnen i edru tilstand, og var betatt av ham. De hadde kontakt på sms osv i flere mnd før det. Hun fortalte meg ingenting om det før jeg maste og nærmest halte det ut av henne. Nå sliter jeg med å stole på henne igjen. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Går kanskje over med tiden? Prøver å glemme det, men det at hun har vært intim med en annen mann sliter på psyken min. Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Jeg synes det høres ut som en bagatell!

Hva du skal gjøre, må bli opp til deg selv. Forsøk å finne ut hva som er mest positivt med jenta, og forsterk de gode egenskapene, som jeg antar hun også har.

:)

Lenke til kommentar

Så lenge du måtte dra det ut av henne, betyr det at hun har samvittighet til å holde slikt hemmelig. Da hadde ikke jeg kunnet stole på henne, og kan jeg ikke stole på noen, mangler det viktigste grunnlaget for et forhold.

Det hadde vært rett ut døren for min del. Ikke fordi et kyss er så farlig, men grunnet mangel på tillit og samvittighet fra hennes side.

Lenke til kommentar

Mye av det toth sier er jeg enig i. det siste du skal gjøre , er å la henne leke slik med tilliten du har til henne. Det virker som tilliten allerede er svekket ?

Nei , av egen erfaring så stolte jeg alt for mye på ei jeg var sammen med. hun hadde akkurat samme adferd og instilling. Ingen sammvittighet what so ever

Lenke til kommentar
Jeg har en dame som har vært utro, dvs hun kyssa en annen mann på munnen i edru tilstand, og var betatt av ham. De hadde kontakt på sms osv i flere mnd før det. Hun fortalte meg ingenting om det før jeg maste og nærmest halte det ut av henne. Nå sliter jeg med å stole på henne igjen. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Går kanskje over med tiden? Prøver å glemme det, men det at hun har vært intim med en annen mann sliter på psyken min. Hva skal jeg gjøre?

Tja, personlig ville jeg nok ha dumpa henne.

Har opplevd akkurat det samme, men forskjellen var at dama sa det til meg selv. Har fremdeles problemer med å stole på henne i visse sammenhenger.

Dette er noe som går over med tiden, tillit tar LAAANG tid å bygge opp igjen, og dere burde i det minste snakke om det. Ikke gå for mye i detaljer, for det gjør bare vondt verre, men du har rett til å få vite det hvis du lurer på noe. Dama di må forstå dette med at tillit ikke er noe som bare kommer og går, men må bygges opp igjen stein for stein. Er hun villig til å gå gjennom dette sammen med deg så er hun antakelig utrolig glad i deg. :)

Good Luck

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...