Gå til innhold

standby tid på P800

Anbefalte innlegg

Hei.

har kjøpt meg en p800 og er overhode ikke fornøyd med standby tiden på den.

Ved aktiv bruk (spilling/tasting) (ca 4t/døgn) varer batteriet fra et til to døgn.

Dette er jo langt ifra de 400 timene som er aventert,

selv om jeg innser at bruk setter ned standby tiden men den har jo 12 timer taletid...

Skulle jo tro at levetiden på et batteri skulle ligge over taletiden (men så regner jeg med at belysningen bruker mye strøm)

Så spørsmålet mitt er:

Hvor lang tid går det mellom de av dere som har p800 lader mobilen?

olds69

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er du fornøyd med den? Jeg vurderer å selge kombinasjonen min; 6510 og Ipaq 3660 og erstatte dette med P800. Må bare få solgt unna litt først. Har sett at man kan få P800 til litt over 6.000.

Meget fornøyd med den.

Skriftgjenkjenningen er bedre en jeg kunne håpe på.

Opera browseren er genial, skulle bare ønske det gikk å fjerne den originale browseren.

Går greit og sjekke e-mail på den.

Bra og intuitivt brukergrensesnitt.

MANGE programmer du kan laste ned.

Den har ikke t9 men den kommer du ikke til å savne noe særlig når du har fått full kontroll over skriftgjenkjenningen.

Bruker pine med SSH for å kople jeg opp mot ntnu.

Det eneste jeg kan klage på er standby tiden.

Men man kan vel ikke klage når man tenker på hvor mye strøm som må til for å lyse opp skjermen.

olds69

Lenke til kommentar
Det har du rett i. Dersom jeg bruker Ipaq'en min aktivt varer den ikke lenger enn én-to dager... Og man kan vel alltids klare å lade litt oftere enn én gang i uken...

Er vel heller at jeg forlanger i pose og sekk.

Er jo vant til min gamle 6310 som varte godt over en uke.

men den ble jo ikke heller brukt på samme måte...

olds69

Lenke til kommentar

står i p800 whitepaper at du har den funksjonen. Og følgende står i et review:

After logging nearly 10 hours of talk time on speakerphone, I have come to the conclusion that the speakerphone on the P800 is one of the best that I have ever used. The speakerphone allows for extremely clear voice and has minor noise cancellation to filter out unwanted noises. I have use used with a maximum distance of nearly 10ft and maintained excellent voice quality. The microphone is strong enough to detect voice at 10 ft away and made it extremely easy to chat without much effort. The speakerphone function does however sap the battery life quite drastically. The feature is activated in "flip closed" mode by going to the options menu and clicking on Speakerphone on. The speakerphone can also be activated by opening the flip. The flip must be closed before opening in order to activate the feature.

Lenke til kommentar
Kan godt hende at de rett og slett ikke har lest instruksjonsboka! :smile:

Ekte nordmen leser IKKE instruksjonsboka!!!

Men jeg har vært klar over høyttalende finessen innebygget i p800.

Har ikke nevn den da jeg hopper i taket over den. er mange mye bedre ting med p800 enn denne.

Når det gjelder spill så synes jeg at e32frodo comodore 64 emulatoren er det mest geniale.

Får spille alle de brilliante c64 spillene som jeg vokste opp med... :-)

olds69

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...