Tha_Zaynt Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Har endelig bestemt meg for å oppgradere pc og har nå kommet frem til en handleliste som ser grei ut. Noen som har noen innvendinger før jeg bestiller? https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=73742 Minne Har mist 500w strømforsyning fra før. Vil denne holde hvis jeg senere ønsker å oppgradere med 1stk ATI 4850 til for å kjøre crossfire? Følger det forresten med SATA-kabel med hovedkortet eller må det kjøpes separat? Endret 21. juni 2008 av Tha_Zaynt Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Mist 500W er nok litt i minste laget for Crossfire, mange later til å tro den er så fryktelig bra - den er i beste fall en grei mellomklasse psu på høyde med f.eks NorthQ, Coolermaster og Hiper. Jeg ville lagt på noen kroner og valgt et X48-DQ6 kort hvis du har mulighet. Har litt dårlig forhold til Samsung T166 - har hatt høyere feilprosent på dem enn andre serier/merker, men det kan være tilfeldig. Seagate, Hitachi og WD er også bra alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå