Con Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Etter å ha sett mange av de fant jeg ut at jeg ville prøve meg selv Liker selv det første godt. Hva synest dere? Slakt i vei! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) stili^^ hvordan lager du fargen? redigerer du etter på eller har du farget lys på de?(tipper første) hva bruker du som røyk? liker nr. 3, jeg.. mest pga. fargen.. disse glir vell under abstrakt..(?) Endret 21. juni 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 forsåget kule bilder, men noe gir meg følelsen av at det likehjerne kunne blitt produsert i PS, tror det er de overdrevne fargene (som er lagt til i PS?) og den helsvarte bakgrunnen. tror bildene hadde blitt kulere med mindre behandling, og heller ekte farget lys gjennom røyken da du tok bildene Lenke til kommentar
Con Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 forsåget kule bilder, men noe gir meg følelsen av at det likehjerne kunne blitt produsert i PS, tror det er de overdrevne fargene (som er lagt til i PS?) og den helsvarte bakgrunnen.tror bildene hadde blitt kulere med mindre behandling, og heller ekte farget lys gjennom røyken da du tok bildene Tenkte på det samme selv, men har ikke tilgang på slike lys akkurat nå.. Men skal prøve på nytt når jeg har skaffet noe Ut og handle lyspærer i morgen!! Brukte røkelse. Og fargene er redigert i photoshop. Lenke til kommentar
Con Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Her er forresten første bildet uten redigering. Kun cropet og forminsket. Brukte en svart t-skjorte som bakgrunn. Brukte forresten også manuelt fokus for å klare å få røyk i greit fokus. Prøve igjenn i morgen med lys fra siden. Hadde kun ovenfra og blits nå. Trøtt nå! Endret 21. juni 2008 av Con Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 forsåget kule bilder, men noe gir meg følelsen av at det likehjerne kunne blitt produsert i PS, tror det er de overdrevne fargene (som er lagt til i PS?) og den helsvarte bakgrunnen.tror bildene hadde blitt kulere med mindre behandling, og heller ekte farget lys gjennom røyken da du tok bildene Tenkte på det samme selv, men har ikke tilgang på slike lys akkurat nå.. Men skal prøve på nytt når jeg har skaffet noe Ut og handle lyspærer i morgen!! Brukte røkelse. Og fargene er redigert i photoshop. du kan no bruke blitz istede Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 det uten photoshopping var sinnsykt mye kulere, med litt ekte farget lys, i hodet mitt tenker jeg lilla, som pleier å gjøre seg godt i røyk, blir dette helt knall! Lenke til kommentar
Con Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 Får jeg blitz med andre farger på? Har ikke løs blitz enda.. Prøver med noe blacklight greier seinere tenker jeg:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå