Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg var sammen med ei jente for ca et halvt år siden. når det var godt 1 måned av vårt forhold sa hun at følelsene hennes hadde glidd over til mer vennskapelige følelser. i Begynelsen prøvde jeg å tenke på noe annet, men vi er i samme vennegjeng og vi så hverandre ganske ofte. etter et par måneder prøvde jeg å unngå henne litt, fordi jeg var fortsatt veldig lei meg, men dette hjalp ikke noe særlig. I det siste er vi blitt ganske gode venner. Vi sender ganske mye sms med hverandre(som vi også gjorde før vi ble sammen) og "henger" en del på fritiden. Jeg har egentlig aldri kommet over henne og er fortsatt veldig forlesket i henne. For meg er hun den vakreste, morsomste, og søteste jenta jeg har møtt. Jeg har veldig lyst til å fortelle henne hva jeg føler og at jeg vil ha henne tilbake, men er veldig redd for å miste henne for godt. Jeg er også veldig redd for hva som vil skje med Mitt\Hennes forhold til vennegjengen vår(det er ikke så farlig om jeg går utenfor, men kunne ikke tilgitt meg selv hvis jeg følte at hun ble "stengt" ute pågrunn av meg ) Jeg vil heller forbli bare en venn en å miste henne for alltid. Jeg er veldig usikker på om hun gjengjelder noen av mine følelser, eller om de bare er vennskapelige. Håper noen kan svare på dette. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 snakk med henne om det! at en forelskelse går over til vennskap kan fort skje, men har nok mye med hvordan du gjør ting. mange jenter "trenger" endel gester og romantikk i hverdagen for å føle at de er i et forhold og ikke bare et vennskap, vær romantisk og få henne til å vite at du vil ha mer enn bare et vennskap. beklager rotete formuleringer og skriveleif... anslagsvis 3,4 i promille Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Spørs om hun bare vil ha deg som en venn, da hun fortsatt kun trenger å like deg som en venn fordi om hun sender like mange meldinger som før. Det handler litt mer om hva dere skriver til hverandre. Tror ikke det hjelper å fortelle henne hva du vil heller, da er det heller bedre å prøve nærme seg fysisk og se hva som skjer etterhvert. Er du sikker på at du takler å bare være venn når hun føler det på den måten? Er ikke sikker på at jeg hadde likt den følelsen, men det er jo positivt om du greier det. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg har veldig lyst til å fortelle henne hva jeg føler og at jeg vil ha henne tilbake, men er veldig redd for å miste henne for godt. Der har du, dessverre, løsninga di. Se det slik: 1. Du forteller henne ikke hva du føler, og du ulykkelig forelsket i henne lenge. Da vil hun I HVERT FALL miste interessen for deg siden du aldri tør å gjøre noe. 2. Du forteller henne, og enten ender som verdens lykkeligste gutt, eller ulykkeligste. Jeg ville gått for nr. 2, fordi du i det minste tar en sjanse. Du kommer aldri til å bli lykkelig med nr. 1. Hvis du forteller og hun ikke gjengjelder følelser så slipper du også bruke tid på å lure på hva som kunne vært, og kan heller begynne å se framover. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Som jeg prøvde å fortelle han så tror jeg han går litt for fort frem ved å velge alternativ to, da hun ikke engang er på det stadiet (i følge trådstarter), og derfor blir mer redd enn at hun har lyst til å prøve det videre. Saken er jo at hun kan komme å fortelle han at det kanskje er best at de ikke har kontakt i heletatt. Jeg ville heller ha tatt dette stegvis med en flørtende undertone, berøring og utviklet det på denne måten slik at hun faktisk ville utviklet slike følelser uten å få det helt oppe i ansiktet med en gang. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Selvfølgelig. Enig der, jeg mente ikke at han skulle fortelle henne ved første anledning, men heller vise interesse enn å gjøre ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå